268 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
16. jan 2005 Følger: 11 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 83 Svar: 478
støbejern eller alu cylle? {{forumTopicSubject}}
hvad er bedst og nemmest og tilkøre?
og hvad ville i vælge af de her to cylle kits, det skal køre med en Giannelli nrx udstødning?
(link fjernet)
(link fjernet)
jul 2007
Følger: 258 Følgere: 275 Scootere: 157 Emner: 1.180 Svar: 9.855
helt klart allu
maj 2005
Følger: 119 Følgere: 118 Scootere: 6 Emner: 693 Svar: 5.953
nov 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 2 Emner: 69 Svar: 5.146
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 83 Svar: 478
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 83 Svar: 478
så må vi se om jeg kan huske det;p
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 83 Svar: 478
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 3.302
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 83 Svar: 478
hvad skal jeg stole på? ;s
jul 2007
Følger: 258 Følgere: 275 Scootere: 157 Emner: 1.180 Svar: 9.855
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 3.105
jan 2005
Følger: 11 Følgere: 11 Scootere: 1 Emner: 83 Svar: 478
jan 2004
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 11 Svar: 3.302
Og ikke for at disse nico men har endnu ikke læst noget hvor det han siger holder stik.
jul 2007
Følger: 34 Følgere: 35 Scootere: 4 Emner: 36 Svar: 1.345
Der er du helt forkert på den, man bruger alu fordi det ikke vejer noget, hvorfor tror du en kædesav, buskrydder ikke er lavet i 4-takter ????
Det er fordi det er for tungt !
sep 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 43 Svar: 3.105
Maaark , grunden til at man ikke laver 4-T motorsave er fordi di vil blive for tunge da der skal flere cc til at få samme holdbarhed/effektforhold , det har du ret i , men hovedårsagen til at eks motorsave har "plated bore" er for holdbarhedens skyld , eller havde der nok siddet en tynd støbejernsforing i og det havde ikke ændret meget på vægten
støbejern eller alu cylle?