Cylinder {{forumTopicSubject}}
Sidder lige og kigger lidt på div forums om gode og dårlige cylindre. men hva er det der gør nogen dårligere end andre og hvorfor er det kun nogen mærker der dur og andre ikke.? nogen der kan fortælle mig hva det er der gør fx en polini bedre end en hebo eller omvendt. bare for at tage et eksempel. det gælder så alle mærker. ved at vi alle har enten dårlig erfaring eller bare kun sys et mærke er det bedste. men i bund og grund er de fleste cylindre jo de samme. og så kommer det and på hvordan man sidder resten af sit setup op.
tror ikke på der er en som har prøvet alle cylindre og har testet dem op mod hinanden for at kan sige at den ene er bedre en den anden..
Hva syntes i er den bedste i har prøvet og hvorfor.?
For mig er TP det bedste da det er stabilt og det holder længe og er det jeg har bedste erfaring med.
jul 2008
Følger: 1 Scootere: 1 Emner: 10 Svar: 99
præcis sådan er det jo inden for stortset alle varer. lige meget om vi snakker fjernsyn, vaskemasiner, mælk, ost, cyllinder osv.
nogle billige cyllindre fra kina. er ikke lavet med den samme nøjaktighed og præcition som et dyrer og mere anerkedt mærke..
det billige skal skam nok virke, men ydelse messigt er der en stor forskel. men desvære hænger pris og kvallitet somregl sammen.
så den dyrer varer kan ikke altid betale sig at inverstere i
Cylinder