149 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hot50 dyse"
Pgo hot50 dyse
Hejsa Jeg har en hot med pillet skive og tragt, som lige har fået GG udstødning på og nu dør motoren når den lidt gas, så der skal vel en større dyse i? Men hvilken størrelse dyse skal det være...
Hejsa Jeg har en hot med pillet skive og tragt, som lige har fået GG udstødning på og nu dør motoren når den lidt gas, så der skal vel en større dyse i? Men hvilken størrelse dyse skal det være...
Skrevet af: michael L - 1. jul 2020
hot50 dyse
Hey sg hvor stor en dyse tror i jeg skal have i min hot, ops moterforce 70cc 47mm 21mm dellerto kabru athena sport knæk og resten standard :=)
Hey sg hvor stor en dyse tror i jeg skal have i min hot, ops moterforce 70cc 47mm 21mm dellerto kabru athena sport knæk og resten standard :=)
Skrevet af: Mikkel A - 17. jan 2012
hot50 dyse
hey min hot kører med dyse 88 på en 19mm den hakker fra 0-15 kmt uden ´rigtigt at rykke sig se evt video tror i der skal større eller mindre dyse i
hey min hot kører med dyse 88 på en 19mm den hakker fra 0-15 kmt uden ´rigtigt at rykke sig se evt video tror i der skal større eller mindre dyse i
Skrevet af: 2-BEN R/T JOG R - 25. aug 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
- Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
- Opsætning af loftslamper 600 kr.
- Samling af møbler 1.200 kr.
- Udendørs lampe re-montering 800 kr.
- Murer arbejde 3.800 kr.
mar 2007
Følger: 29 Følgere: 28 Scootere: 2 Emner: 17 Svar: 159
okt 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Scootere: 11 Emner: 103 Svar: 893
hot50 dyse