{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

Dennis D
Dennis D
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 2

CPI Hussar Euro 2 - CDI UBegrænset {{forumTopicSubject}}

Halløj.

Håber der er nogen her der kan hjælpe mig.

Jeg har en CPI Hussar Euro 2 Model, som jeg gerne ville have til at køre lidt hurtigere...

Jeg har skifter mit Forrør og fjernet gear-ringen... Jeg mangler sådan set bare at få købt en ny CDI uden Begrænsning...

Problemet er så lidt at jeg ikke rigtigt kan finde nogle steder at købe sådan en, og har søgt en hel del steder...

Derfor kommer jeg nu hertil i håb om at nogen måske ved hvor man kan anskaffe sig sådan en...

På forhånd tak.

-Dennis D.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  CPI Hussar Euro 2 - CDI UBegrænset
  • #1   18. jun 2008 har du prøvet west-import.dk det var der jeg købt en til min..

• Dennis D
    Dennis D Tilmeldt:
    jun 2008

#2   18. jun 2008 Nej, har ikke haft checket den side... vil lige tjekke den ud engang smiley

Tak for linket.
    ____

Bare lige for nysgerrighed... Har fundet en CDI derinde... dog stod der den muligvis ikke passer til alle modeller, men at et diagram følger med...

Jeg er ikke den helt store haj til sådan noget... så ville egentlig bare vide, er der noget der skal laves om af ledninger osv. til Hussar Euro 2 Modellen?

• #4   18. jun 2008 Det skal lige nævnes at rigtig mange er blevet snydt ved moto-leoni

• Dennis D
    Dennis D Tilmeldt:
    jun 2008

#5   18. jun 2008 Jeg kan så regne ud at den de viser på billede ikke er den man får... fordi den der har ikke de stik jeg skal bruge til min CPI...

Kommentér på:
CPI Hussar Euro 2 - CDI UBegrænset

Annonce