Ciao udstødning? {{forumTopicSubject}}
Ja... Mit ciao projekt kører ikke helt så godt, altså i motoren.
Hvis jeg sætter et helt std. rør på den, trækker den af h... til. Den skal virkelig skubbes igang, og så siger den den er lyd som om den får for meget benz, når den kommer op på ca. 10 km/t. Her skal jeg så skubbe den op på ca. 15 km/t, og så begynder den at trække skide godt. Når så den når de 40 km/t, begynder den igen at lave den lyd der.
Nu har jeg så sådan et protuna udstødning til den tunede ciao jeg har. Det har jeg sat på, og den kører perfekt. Den kan nemt trække helt fra bunden af osv. Det er dog knækket i forrøret nu. Så har jeg et std. rør hvor alt er taget ud. Altså, det er bare et rør fra cylinder til bagende. Her larmer den så bare så sindsygt meget.
Mit spørgsmål er så... Hvad kan jeg gøre for at få den til at gå ordenligt med et std. rør?
Nu er jeg blevet stoppet 2 gange, og de tager den vel 3 gang. Så tun røret er udelukket for mig. Og det std. rør larmer jo, og er vel heller ikke lovligt.
Så hvad faen kan jeg gøre for at få den til at trække ordenligt?
Jeg har taget plumben i studsen og sat en 13mm karburator på, ellers er alt helt std. på den, bortset lige fra en powerfilter som ligner normalt.
Der er dyse 74 i nu, og jeg ved det er for meget for den. Vil det blot hjælpe at dyse den ned?
apr 2007
Følger: 20 Følgere: 19 Scootere: 8 Emner: 52 Svar: 271
Ciao udstødning?