186 visninger
|
Oprettet:
hvilken membran? :) {{forumTopicSubject}}
Står og skal til at købe en ny membran til min slider, da den spytter benz ud ad karbu. Og jeg ville egentligt bare lige høre jer efter hvilke i kan anbefale mig og hvilke mærker/modeller jeg skal holde mig fra?
dec 2006
Følger: 77 Følgere: 76 Scootere: 6 Emner: 215 Svar: 1.276
mar 2006
Følger: 84 Følgere: 83 Scootere: 4 Emner: 319 Svar: 2.586
Køb malossis eller Polinis.
mar 2006
Men pga personlige erfaringer holder jeg mig LANGT væk fra de skide vforce kopier - men er samtidig vildt forelsket i det originale vforce. Men de kopier holder simpelthen ikk tæt nok.
Specielt stage6's havde støbevinger i starten, hvilket gjorde at når man købte et helt nyt produkt skulle man til at bearbejde den for at fjerne vingerne, for ellers gabte pladerne. Der har ingeniørne simpelthen været for flinke ved værtøjskonstruktørene! Det er simpelthen en for ringe støbning. Har dog ikk set om dette problem er løst idag, må man da håbe.
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 3 Emner: 13 Svar: 23
det ser nemlig ikke sådan ud på det billede. Men det kan være at det bare er billedet der er til en anden model?
mar 2006
Du mener vel at vforce kun er til vandret (det vidste jeg til gengæld ikk)
Kigger nemlig mest kun på ting til vandrette motore
Men så må man jo gå ud fra de har fået fjernet de vinger i dag.
Men har oplevet utrolig mange utætte stage6 vforce, som var nye. Simpelthen pga støbevinger, hvilket jeg syntes var utrolig råddent.
Pinkey.
Den skal nok passe. Og hvis den ikk passer så skal du bare sende den tilbage, så det nemlig dem, og ikk dig der har lavet en fejl!
aug 2006
Følger: 54 Følgere: 55 Scootere: 5 Emner: 153 Svar: 7.119
ville også være mærkeligt hvis de lagde en membran til en motor, som den ikke kunne bruges til..
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 18 Scootere: 3 Emner: 13 Svar: 23
hvilken membran? :)