141 visninger
|
Oprettet:
hvilke tændrør skal jeg bruge? {{forumTopicSubject}}
hey alle sammen
heehe' hmm min scooter køre af lort til fordi jeg bare har standart tændrør på tror jeg :S hmm men det kan os være noget andet den hakker bare hele tiden lige som den ikk får gnist nok = ( men hvad for et tændrør sys du/i jeg skal prøve og sætte i? i kan jo læse hvad jeg har på den inde på min profil -- PÅ FORHOND TAK -- P.s. smid da lige en FAIR stemme, stemmer altid tilbage
maj 2004
Følger: 3 Følgere: 2 Scootere: 1 Emner: 23 Svar: 52
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 65 Scootere: 9 Emner: 176 Svar: 601
maj 2004
Følger: 59 Følgere: 65 Scootere: 9 Emner: 176 Svar: 601
jun 2004
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 11 Emner: 5 Svar: 1.165
enten kører man med for meget olie. og da det er en scooter er det ikke tilfældet.. og mange andre ting.. den får evt for lidt benzin.. har du nu skiftet dyse.. ?? og under alle omstændigheder skal du have en 8´er eller en 9´er.. Tændrør.. så finder du jo nok ud af om den stadig hakker.. det kan også være din tændrørshætte men når du har skiftet det. og hvis den stadig hakker.. så spørg mig PÅ MIN PROFIL under kreidleren.. så skal jeg forklare hvad du skal gøre..
jun 2004
dit hakke problem :
alt for meget benzin...!
ALT for lidt luft. (for meget benzin)
rens luftfilter i benzin... hvis meget åbent filter er på
(fx. powerluft)
din chooker er evt defekt.. men prøv at pille dit luftfilter af og så går den sikkert perfekt med lidt indstilling.. rens. mindre dyse og monter luftfilter igen..
jun 2004
hvilke tændrør skal jeg bruge?