{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
269 visninger | Oprettet:

Indstilling af Racing Tun {{forumTopicSubject}}

Ja, i kan se min opsætning forneden.
Vil gerne have hjælp selvom i godt nok sir at det kommer an på hvilken scooter det er og mange andre dele.
Men da jeg kun er vant til Sport tun, og ik ved det vilde om Racing tun, så vil jeg gerne have hjælp til det så meget som jeg nu kan få.
Også fordi, når den kommer til at køre nogenlunde, så vil jeg jo mene at det er vildt for mig, men kan jo sagtens være at den kan blive meget vildere endnu Derfor jeg spørger ang. indstilling.

Kører dog med std kobling nu og en Lyserød Trykfjeder, der er en del strammere end Polini Guld fjedere, kan den være for stram?
Den kører nemlig kun ca. 50-60, Når jeg gir den gas fra starten af, går der lige en 2 sek, før den tager fat, men så tager den satme også fat op til de ca. 50-60, og så kommer der bare ik længere..
Hvordan gør jeg så den tager fat med det samme, så den vil rykke baghjul fra starten? Fordi det vil den først når den kommer op på en 20-30 km/t ca. Og jeg skal også rykke i styret før den vil, burde den ik sagtens kunne af sig selv?
Tændrøret er sådan brun/sort..

Kører forresten uden filter også.
Men regner med at få en Malossi E5 her en af dagene.

Hvilke fjedre skal i min TR kobling?

Jeg har følgende liggende:

Gule
Blå
Grønne
Malossi MHR Røde, Blå og Hvide fjedre.

Alt hjælp ang indstilling modtages med glæde

*UPDATE*

Idag byttede jeg så den MEGA stramme trykfjeder ud med min Polini GUld, da jeg havde glemt ruller og kobling derhjemme
Det har hjulpet en LILLE smule, men ik noget der er værd at råbe hurra for. Der er std. kobling i lige nu. Og så jeg har sat mit Malossi E5 filter på også.
Men det kan da ik passe, at den rykker vildt op til de 50-60km/t, og så stopper den bare, og fortsætter med den fart, vil hellere ik længere op, selvom jeg kører ned af en stejl bakke. Kan det virkelig være std kobling, der er skyld i det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indstilling af Racing Tun
  • #1   31. okt 2004 Ups..

HEr er min opsætning..

Stage 6 Racing 0,7, Polini EVO G2, 21mm Dellórto @ # 85 @ Malossi E5, 21mm Studs, Polini Vario @ 4 Grams Ruller, Polini Blæsehjul, Polini Guld Trykfjeder Malossi Kilerem, Malossi MHR Nåleleje, Top Racing EVO Krumtap @ C3 Lejre og std kobling.

Kommentér på:
Indstilling af Racing Tun

Annonce