Tilmeldt:
7. sep 2004 Følger: 78 Følgere: 77 Scootere: 16 Emner: 626 Svar: 980
LC Cylinder {{forumTopicSubject}}
Heey Drenge håber i kan hjælpe mig
Jeg er nemli træt at min fucking scooter den vil overhovedet ikke rykke efter mit C16 er kommet på
Så jeg har valgt at skifte cylinder ved ikke om det er den for den er rimelig ny ..
Hvilken LC eller måske AC cylinder vil i anbefale til min opsætning
Kører ikke med tun da det er møg ulovligt. Jeg sys det er noget svineri at bar skide på loven og køre over de 30km/t midt ude i trafikken.
Derfor har jeg valgt at kører med denne opsætning
• Blok :
Kort Mineralli vandret med Poleret krumtaphuset og nye lejer og simmeringe.
Cylinder :
• Simonini Hpr 70 ccm.
• Stempel - Malossi 47,6.
• Topstykke - Italy.
Krumtap :
• Malossi RHQ krumtap
• Nåleje - Doppler.
• Lejer - C4 (SKF)
• Simmeringe - skf c4 kulfiber lejere
Udstødning :
• Yasuni c 16. Snart poleres.
Karburator :
• 21mm Black edition karburator.
• Powerfilter – Polini EVO
• studs - 24mm Top performance alu.
• Membran - Std membran (cabon plader).
• Dyse - 100
Vario :
• Malossi multivar.
• Ruller - 3 grams.
• ATHENA Rem.
• Blæsehjul - Polini.
Kobling :
• Top Racing 3 Armet justerbar.
• Std koblings klokke.
.
• Gearing - std
• Tænding : Std.
• Tændrørs kabel: Std
• Tændrør NGK B9HS
• Indstilling :
• Trykfjeder - Gul 32 KG.
• Trimfjedre - 15% Blå.
• ruller - 4,5 grams.
• Dyse - 100
• Nålen - anden øverst.
jul 2006
Følger: 18 Følgere: 30 Scootere: 2 Emner: 352 Svar: 5.320
jan 2006
Følger: 80 Følgere: 78 Scootere: 23 Emner: 204 Svar: 2.413
sep 2004
Følger: 78 Følgere: 77 Scootere: 16 Emner: 626 Svar: 980
Kører med NGK B9 tændrør
Et eller andet sæt med trimfjeder hvor der var en 15%
32Kg trygfjeder
4gram rulle
og 98 dyse
Den kører ikke særlig stærkt max 80km/t og optrækket er ikke noget at råbe hurra for tjek evt min video
LC Cylinder