{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
218 visninger | Oprettet:

Var det for høj dyse til min hot? {{forumTopicSubject}}

Hey gutter, det er snart sengetid ,men håber alligevel der er nogen freaks derude der kan hjælpe smiley

jeg monterede idag mit stylepro 47 mm på min hot, med gianelli go og malossi multi, resten standard..
jeg vælger så at sætte en 88 dyse i , og samtidig med fjerne begrænsning i luftfilter,¨
resten std.
jeg får fyldet benz helt op og lige en tår olie ned i også.
nå fuck nu alt det,

den starter første hug, og jeg kører en 20 meter, så går den ud. ¨så starter jeg igen, men den går ud hele tiden..ER DET PGA FOR HØJ DYSE ?

jeg tog hjem igen og satte en 82 i, da det er den eneste jeg havde af de lidt højere..
jeg kommer ud og kører stille og roligt de 40 kmt, og når jeg giver bundgas, så kan jeg mærke ved de 60-70 at den gør humpetingen, som når man løber tør for benz

Hvad mener i om alt dette.?
men ellers, den kører pisse godt med det billige stylepro til 325 kr !!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Var det for høj dyse til min hot?
  • #1   4. feb 2008 naah tvivler ruller.. har 7 grams en mellemting klasse, ikk for tunge ikke for lette.
    og det er helt nyt tændrør, den der 9 model til tunede scooter

• #2   4. feb 2008 synes nu 7 gram er tungt... Men fuck det.. sikker på den ikke får falsk luft eller noget? ville mene din dyse skal ligge mellem 85-95

• #3   4. feb 2008 nu er der kun 5 skyllekanaler i den cyl
    manden jeg snakkede med, ved kgi, fortalte jeg skulle 10 til 15 numre op dvs. fra 82 og 87,,
    hm falsk luft, tvivler sq

og ang, de ruller
    den har syg optræk, også i starten, den venter ikke 1-2 sek inden de giver gas som på så mange andre scootere med std karb

• #4   4. feb 2008 Hold motoren i gang som lang tid som mulig, tag så hjem og skru tændrør'et ud. På den kan du aflæse hvordan din knallert skal dyses. Er den med en 82'er dyse stadig meget våd/olieret så er dysen for stor.

Jeg har lige skiftet fra 50 ccm std. og 12 mm karb til 70 ccm sport og 19 mm karb og er kun gået fra dyse 70 til 76 med nålen i nederste hak, fordi jeg kører med std. luftfilter og den er ret tæt. Uden filter kunne den fint køre med næsten en 90'er dyse.

Det tog mig en hel dag at justere scooteren, da jeg også troede at jeg ville komme op på en 85-90 dyse, men endte med en 76'er og nål justering, for at den går helt perfekt. Jeg havde alle dyser fra 74 til 90 i 2'er skridt... Dem som ligger langt fra min indstilling gav jeg bare retur i thansen igen smiley

Og ellers tjek at alt er tæt på indsugning, udstødning og cylinder/topstykke.

Kommentér på:
Var det for høj dyse til min hot?

Annonce