Var det for høj dyse til min hot? {{forumTopicSubject}}
Hey gutter, det er snart sengetid ,men håber alligevel der er nogen freaks derude der kan hjælpe
jeg monterede idag mit stylepro 47 mm på min hot, med gianelli go og malossi multi, resten standard..
jeg vælger så at sætte en 88 dyse i , og samtidig med fjerne begrænsning i luftfilter,¨
resten std.
jeg får fyldet benz helt op og lige en tår olie ned i også.
nå fuck nu alt det,
den starter første hug, og jeg kører en 20 meter, så går den ud. ¨så starter jeg igen, men den går ud hele tiden..ER DET PGA FOR HØJ DYSE ?
jeg tog hjem igen og satte en 82 i, da det er den eneste jeg havde af de lidt højere..
jeg kommer ud og kører stille og roligt de 40 kmt, og når jeg giver bundgas, så kan jeg mærke ved de 60-70 at den gør humpetingen, som når man løber tør for benz
Hvad mener i om alt dette.?
men ellers, den kører pisse godt med det billige stylepro til 325 kr !!!!
apr 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 2 Emner: 60 Svar: 123
og det er helt nyt tændrør, den der 9 model til tunede scooter
maj 2004
Følger: 37 Følgere: 39 Scootere: 9 Emner: 82 Svar: 498
apr 2006
Følger: 25 Følgere: 24 Scootere: 2 Emner: 60 Svar: 123
manden jeg snakkede med, ved kgi, fortalte jeg skulle 10 til 15 numre op dvs. fra 82 og 87,,
hm falsk luft, tvivler sq
og ang, de ruller
den har syg optræk, også i starten, den venter ikke 1-2 sek inden de giver gas som på så mange andre scootere med std karb
dec 2003
Følger: 9 Følgere: 21 Scootere: 13 Emner: 74 Svar: 934
Jeg har lige skiftet fra 50 ccm std. og 12 mm karb til 70 ccm sport og 19 mm karb og er kun gået fra dyse 70 til 76 med nålen i nederste hak, fordi jeg kører med std. luftfilter og den er ret tæt. Uden filter kunne den fint køre med næsten en 90'er dyse.
Det tog mig en hel dag at justere scooteren, da jeg også troede at jeg ville komme op på en 85-90 dyse, men endte med en 76'er og nål justering, for at den går helt perfekt. Jeg havde alle dyser fra 74 til 90 i 2'er skridt... Dem som ligger langt fra min indstilling gav jeg bare retur i thansen igen
Og ellers tjek at alt er tæt på indsugning, udstødning og cylinder/topstykke.
Var det for høj dyse til min hot?