{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.668 visninger | Oprettet:

Til CPI SM folk og andre på SG {{forumTopicSubject}}

Haii folk her på sg vil gerne dele min glæde og erfaring med cpi sm...(ved godt min profil ikke er færdig gjort, kommer i løbet af ugen med billeder og sådan af det hele...og tak til folk for de forskellige råd og tips omkring begrænserne...Go vind til jer alle!! ;O)

Har for nylig købt mig en cpi sm i thansen som var blevet taget tilbage i handel(en længere historie) den havde fået en tur med et bat og var kun kosmetisk skadet omkring styret. den var så ved en fejl solgt til mig som værende ny i deres system så det blev en handel der kom mig tilgode(kørte os helt til thisted fra horsens egenen, så den skulle med hjem og til en god pris med lidt hjelm og sager hehe) men nu til sagen!! Den stod helt standard og havde knap kørt 1000 km. Den kunne selvfølgelig ikk starte og havde stået siden i sommer. Efter jeg havde læst og spugt lidt herinde jeg fik hurtigt fingrene i knallerten og fjernede div begrænsere samt indkøbt følgene ting hos speedline i skanderborg.

DR Racing 73,5ccm cylinderkit
Stage6 PWK 24mm R/T Karburator
Stage6 Racing Powerfilter
Metrakit Carbon membranplader
Malossi MHR studs

Efter monteringen af de nye dele sys jeg den er blevet sjov og Rigtig lækker at køre på lever efterhånden op til sit udseende, kan kun anbefales at den får en cylinder og karburator. Min topfart ved jeg ikk endnu skal jo lige køre til men dejligt med en maskine man kan mærke har lyst til at rykke. Begrænser i gearkassen er fjernet så jeg nu har alle de gear den er født med, fatter slet ik at der skal være så mange begrænsere på den det jo helt åndsvagt så lille det hul i plumben i forrøret er, og dysen i standard karburatoren det er jo helt til grin!! ;op Fik lige et mindre flip ved tanken om alt det den er gået igennem for at komme til dk!!! Puuhaaa

Min gearing er stadig standard men regner med at få den gearet i løbet af ugen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til CPI SM folk og andre på SG
Kommentér på:
Til CPI SM folk og andre på SG

Annonce