{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
290 visninger | Oprettet:

Trækker ikke.. {{forumTopicSubject}}

Hey.. Her i sidste weekend satte min far og jeg nogle nye dele på min hot.. Det resulterede i, at den kørte elendigt, men vi fandt så ud af, at dysen nok var for lille..

- Begrænsninger fjernet.
- Cylinder: Top Performances Trophy 70ccm - ø10mm.
- Luftfilter: Axwin Helix Powerfilter.
- Karburator: DellOrto 17.5 mm.
- Variator: Malossi Multivar.
- Udstødning: Stage6 Pro Replica

Dysen vi startede med, var en 90'er, men der kørte den virkelig dårligt.. Så prøvede vi med størrelse 100, og den kunne derefter køre, men stadig dårligt..
Her idag satte jeg så en 110'er i, og det har hjulpet en del.. Men den vil ikke trække..

- Hvad er grunden til, at den ikke trækker? Rullerne jeg har i, er 6.5 grams..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trækker ikke..
  • #1   16. jan 2008 Især fra 0-10 trækker den ikke..

• #2   16. jan 2008 kan godt være dine ruller.

• #3   16. jan 2008 for tunge ruller

• #4   16. jan 2008 tror det er koblingen
    min sonic gør det samme, og folk sagde til mig det var det

• #5   16. jan 2008 Alt for STOR dyse. Du skal ikke bruge mere end 85 ca. ... 110, tror du at det er HPR du kører med eller hvad ?

Smid nogle 5g ruller og en 80-90 dyse i. Prøv alle dyser imellem EFETR du har skiftet ruller.

• #6   16. jan 2008 Det har intet med koblingen og gøre ! n00ber

• #7   16. jan 2008 Evolution, som du kan læse, fik den overhovedet IKKE nok benzin med 90'er dyse.. Og som jeg skrev, kører den meget bedre med 110'eren..

Men ja, rullerne er nok for tunge..

• #8   16. jan 2008 Forresten, kan den trykfjeder der var med til Malossi multivar ikke også være for slap?

• #9   16. jan 2008 Mikkel, hør nu efter.

Gør hvad du vil.

Men kom og og klag når du finder ud af jeg har ret. Er ligeglad med hvad din gamle far siger, han har ingen anelse om hvordan lortet fungerer.

Du kan self. også vælge og høre på alle de andre 16 årige nørder herinde, som fatter ligeså meget hat som dig.

• #10   16. jan 2008 Nej trykfjederen passer sq fint nok. 27 KG er fint på en sport maskine.

• #11   16. jan 2008 .. Ligeså snart man får lidt modspil, skal man svine hinanden til.. Det kommer du sgu ikke langt med i livet.. Forklar hvorfor den kører 100 gange bedre med 110' dysen, end med 90'eren? ^^

(Lytter kun hvad du siger, for ingen andre end dig ved noget)

• #12   16. jan 2008 Har ikke svinet nogen ? men du bliver ved med og påstå modsat.

Nu ligger landet sådan at jeg fylder 21 her på mandag og har rodet med alt fra Sport til HPR siden jeg var 16. (Har mistet pappet så er tvunget ud på 2 hjul igen)

Skal jeg ikke kunne sige, men har ALDRIG brugt over 95 i nogle af mine scootere, og de har sq aldrig brokket sig. Du skal jo prøve dig frem, men det er åbenbart svært for hele SG's brugere og forstå.
    Kan ikke sidde og komme med en mega forklaring på hvorfor den gør som den gør.

Gider du ikke prøve det man siger er man jo lige vidt.

Men en 82-88 dyse er meget mere passede og en 5g ruller det ville spille meget mere. Ikke for sjov en std. bruger 72, og så tror du fordi at du har et sølle sport kit så skal du helt op i 110 ? kan du se at det ikke lyder helt rigtigt ?

Gør hvad du vil.

• #13   16. jan 2008 Plus at det er fordi at du kører med power filter. Så får den jo meget mere luft.

Smid dit std. filter tilbage og prøv min indstilling. Det er bare grund indstilling.

hvad får du ud af power filter andet end det larmer som en gal og folk griner over en langsom scooter som prøver og lyde hurtig.
    Lidt det samme som når Brian smider 2,5" gennemgående udst. på hans 1,6 Mazda 626'er. Det er tilgrin er det.

• #14   16. jan 2008 Jeg ved bare hvad jeg har set og prøvet.. Den kunne knap nok køre med 90'er dysen, hvilket den sagtens kan nu, bortset fra at den ikke trækker som den burde..

• #15   16. jan 2008 Forresten, så er jeg "lidt" ligeglad med, hvor vidt folk vil grine ad mig, når jeg kommer kørende fordi den larmer lidt.. Synes både det lyder langt bedre, og ser en del federe ud.. At det ikke ændrer så meget hastighedsmæssigt, betyder sgu ikke det store..

Kommentér på:
Trækker ikke..

Annonce