{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
268 visninger | Oprettet:

Hvilken udst er bedst til MHR AC ??? {{forumTopicSubject}}

Hvilken udstødning er bedst til MHR 70 ccm Luftkøl af de her: Yasuni C16 eller Bidalot C16 eller Polini Evolution 2003... Vil også lige nævne Yasuni C20 og Bidalot C20.. ved godt det lyder dumt at jeg skriver bidalot og yasuni c16 og c20, for c20 er jo klart bedst, ville bare lige vide om man fik meget mere for pengene ved at købe c20??? og hvad er bedst bidalot eller yasuni, eller har de fuldstændigt samme effekt ??? tak på forhånd!!!!

ps. JEG SPØRGER TIL DE UDST, JEG HAR SKREVET, OG NÅR I SKAL SKRIVE HVILKE DER ER BEDST, SÅ PLEASE SKRIV HELE NAVNET, STEDET FOR BARE C20 ELLER LIGNENDE TAK.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken udst er bedst til MHR AC ???
  • #1   5. okt 2004 Ville klart købe yasuni/bidalot c16. C20 er tl mere højt ydende tun

• #2   5. okt 2004 Bidalot og Yasuni har jo samme ydelse. Jeg ville tage en C16 til MHR AC. Om det så bliver Yasuni eller Bidalot, det er en smagssag.

• #3   5. okt 2004 Du vil jo uden tvivl få mest ud af en MHR cylle hvis du ofre det lidt xtra og køber en MHR udstødning.

1.denne udstødning vil give dig langt bedre bundtræk og renere træk ved højere RPM.

2. Det er fedt at have MHR udstødning på, da der ikke er særlig mange der har den herhjemme.

3. Den fungere bare bedst på din cylle. Længere er den ik.

4.det ville være dumt ikke at købe den.

håber du træffer det rigtige valg(MHR!)

Kommentér på:
Hvilken udst er bedst til MHR AC ???

Annonce