{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
487 visninger | Oprettet:

Thomas A
Thomas A
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 6

Ruller - efter knæk {{forumTopicSubject}}

Hejsa!

Havde Proma Legal på før der kørte den ca 80 med variator tryk fjeder og andre koblings fjedre og pilt skiver selvf. Nu har jeg fået technigas NEXT på, så havde den et dødt punkt hele vejen igennem, på nær når den var på støtte-fod.. Så har jeg købt nogle 4.5 grams ruller.. og så rykker den. men det er ligesom om den glider i koblingen.. den skal op på noget fart før den tager ved? Bakkerne er næsten nede ved jernet!

Skal jeg købe ny kobling (racer) ? og hvad for en

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ruller - efter knæk
  • #1   3. feb 2004 Hmm, det kunne godt lyde som om du har en lille smule for lette ruller i.. Prøv nogle 5-5,5g... Hvis din kobling er slidt ned, ville det aldrig skade at købe en ny.. Kører du med tun? Hvis ikk, så kan det ikk betale sig at købe en racing kobling.. Det vil ik gi noget alligevel..

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    feb 2004

#2   3. feb 2004 har tun variator i - athena.. og 45m cylinder med ekstra skylde kanaler ikke andet!

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    feb 2004

#3   3. feb 2004 har tun variator i - athena.. og 45m cylinder med ekstra skylde kanaler ikke andet!

• #4   3. feb 2004 sa skal du ikke købe en racing kobling smiley

men kom 5.5ruller i og en ny kobling.

• Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    feb 2004

#5   3. feb 2004 Vil det ikke være dumt at købe lovlig kobling? Regner med at sætte nyt cylinder på om få dage - 47.6 athena.. er i sikker på det med jeg skal skifte ruller? tror nemlig de 4.5 gram passer udemærket.. man kan mærke den glider i koblingen (hører) nogle gange

Kommentér på:
Ruller - efter knæk

Annonce