130 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "LC PGO"
PGO , LC , mekanisk
Hey der ude. Jeg leger med tanken om at prøve og bygge min PGO om til en LC (vandkølet) jeg har hørt rygter om at en cylinder fra en Yamaha jog RR LC skulle passe over på PGO blok ??. Er der nogle ...
Hey der ude. Jeg leger med tanken om at prøve og bygge min PGO om til en LC (vandkølet) jeg har hørt rygter om at en cylinder fra en Yamaha jog RR LC skulle passe over på PGO blok ??. Er der nogle ...
Skrevet af: Michael A - 25. jan 2021
pgo lc
har en ditech vandpumpe på men den er lige blevet smadret fordi de tre holdere er røget af. så tænkte på en elpumpe? for mekanisk pumpe tager jo også lidt ps eller er der et svinghjul der passer p...
har en ditech vandpumpe på men den er lige blevet smadret fordi de tre holdere er røget af. så tænkte på en elpumpe? for mekanisk pumpe tager jo også lidt ps eller er der et svinghjul der passer p...
Skrevet af: Tuning is a lifestyle - - 18. aug 2008
PGO LC
hvordan laver jeg min hot lc. nu tænker jeg på vandpumpe. det er der mit problem er.?
hvordan laver jeg min hot lc. nu tænker jeg på vandpumpe. det er der mit problem er.?
Skrevet af: mathias s - 10. maj 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Afhentning af fliser 500 kr.
- Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
- Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
- Skift af radiatorventil 1.600 kr.
- Grave 205 kr.
- Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.
nov 2003
Følger: 309 Følgere: 310 Scootere: 5 Emner: 87 Svar: 9.903
LC PGO