{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
273 visninger | Oprettet:

Plads mangel. Yamaha jog - ved karbu. {{forumTopicSubject}}

Hej igen. Ja jeg havde pladsmangel på min jog før med min 45 graders studs, ved at karbuen ramte stellet (det i midten som går fra den ene side til den anden, hvor man skruer sædet fast på.)

Folk sagde at jeg enten skulle skære noget af det af eller købe en ny studs. Jeg valgte at gå efter den sidste og købte mig så en Stage6 studs da folk sagde den skulle være god!

Jeg fik den hjem satte den på. Så egentlig meget godt ud, og prøvede så at sætte blokken på stellet. Men igen. Så rammer den stellet, nu rammer den dog røret.

http://peecee.dk/?id=39826 Der. Som i kan se rammer den lige præcis, og hvis man hæver den rammer den endnu mere. Og samtidig hvis man sætter sig ned og trykker ned i dæmperen rammer den også?

Andre der har været ude for dette problem? Kommer det evt til at koste mig en ny studs?

Det er en 24 mm PWK Stage6 karburator der sidder på.

Hvis det er en ny studs har jeg kigget lidt på hebo'en til 24 mm karburator's og den der 28mm drejbar studs.

Det jeg har tænkt på er nemlig om det kan være fordi stage6 studsen er ok lang? Den er hvertfald betydelig meget længere end std. Studsen som er den eneste jeg har i den form som jeg kunne samligne med, og tror det er pga det der mellemstykke. Så er hebo'en kortere?

Eller er der en anden studs i kan anbefale? Ikk koso studsen, da den er magen til stage6'en!

Håber virkelig på hjælp da jeg virkelig ikke ANER hvad jeg skal gøre, og kan ikke komme videre hvis jeg ikk snart får løst det karburator problem!
Samtidig noget andet som virkelig undre mig er at min ven har koso studsen på (den samme) og stylepro karbuen 28 mm (samme som min bare i 28 mm) og den rammer slet ikk siger han. Ikk engang i nærheden af. ??? Er der noget galt med mit stel eller hva sker der? smiley

På forhånd tak - Martin.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plads mangel. Yamaha jog - ved karbu.
Kommentér på:
Plads mangel. Yamaha jog - ved karbu.

Annonce