290 visninger
|
Oprettet:
Tilkørsel af Mallossi sport cylle. {{forumTopicSubject}}
er der en som kan fortælle mig hvordan jeg skal kører det til ?
Altså sån i det hele taget med alting hvad man gør når man sætter det kit på sin stalker?
aug 2004
Følger: 28 Følgere: 37 Scootere: 3 Emner: 153 Svar: 2.777
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 22 Scootere: 1 Emner: 402 Svar: 2.160
jan 2007
Følger: 32 Følgere: 31 Scootere: 7 Emner: 80 Svar: 574
noob du er man !!
jan 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 3
okt 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Scootere: 4 Emner: 62 Svar: 2.297
De næste par gange så lad den blive varm før du kører... Fyr den af hvis du har lyst, bare kun går med bundgas ca 20 meter af gangen, så slip gassen og drej igen...
Jeg sprang bare det første over og fyrede den af fra starten af og så slap gassen tit.. Og streeten lever endnu
mar 2006
Følger: 18 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 41 Svar: 484
Tag et godt råd fra en lettere erfaren tuner. Drop alt det med at køre med max 30km/t i xxxkm, det gør mere skade end det gør gavn. Det var kun i gamle dage hvor tingene ikke var helt så præcise lavet der skulle køres til på den måde.
Sådan her kører du efter min mening bedst til:
1. For stor dyse. Start minimum 5-10 numre over det du regner med at ende på. Smør stemplet i olien inden montering og bland også lidt ekstra i benzen.
2. Start maskinen og lad den stå i tomgang i 5-10 min til den er varm. Lad den køle nogen lunde ned.
3. Kør et par gange frem og tilbage på gaden med stille og roligt gas. Sørg for lige at give den godt med rpm engang i mellem for at brænde sod væk. Lad den køle ned.
4. Kør endnu et par gange frem og tilbage på gaden med lidt mere gas generelt og sørg igen for at give den kniven engang i mellem for at brænde sod. Lad den køle ned
5. Kør en længere tur med moderat gas generelt, og giv den fuld gas engang i mellem. Dys evt. et par numre ned for at få den til at gå mere rent. Lad den køle ned
6. Gentag punkt 5 med mindre dyse til den passer.
7. Din maskine er nu kørt til.
nov 2006
Følger: 34 Følgere: 55 Scootere: 14 Emner: 95 Svar: 2.155
Tilkørsel af Mallossi sport cylle.