{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Ang Malossi sport {{forumTopicSubject}}

Heey
Er ny på området indenfor tuning/indstilling og alt det der motormæssigt...

Men skal have mig en Malossi sport på min Sonic
Den er std med Pillet skiven og en Basic udstødning..

Så ville høre hvordan jeg tilkører den... Kører i skole på den hver dag (7km ud og hjem) også ellers nogle ture rundt omkring.... Og ved at Malossi sport kan holde til en del km...

Hvilken olieblanding ville i køre med(Har jo oliepumpe, men blander bare ekstra i benzinen) Og hvilken dyse NOGENLUNDE... Og er der andre ting i ville gøre...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang Malossi sport
  • #1   26. dec 2006 Nyyy Udstødning og Variator! (: 3% Olieblanding dyse 70-90

• #2   26. dec 2006 Nyyy Udstødning og Variator! (: 3% Olieblanding dyse 70-90

• #5   26. dec 2006 jeg ville køre med olieblanding 2% I BENZIN oven i de 2% oliepumpen giver, ihvertfald i starten, så måske senere gå ned på 3%, men heller ikke mindre-

- Jeg ville starte med at køre 30 km/t de første 50 km, derefter næste 50 km 40 km/t, så næste 50 km med 50 km/t, derefter så køre 100 km, hvor du kører 60, og så engang imellem går op i fart og kører måske 3-5 km , hvor du kører 75 eller noget, og så ville jeg give den gas smiley

• #6   26. dec 2006 for at få det maksimale ud af dit malossi sport, ville jeg nok købe en gianelli go uds. eller sådan noget..

• #8   26. dec 2006 Mange tak... Men gider ikk skifte udst... En basic kan sagtens trække det... Bruger den til og køre til skole hverdag så den skal gerne lyde og se lovlig ud..:P Blev stoppet her først i december men slap for bøde skal bare op og vise en lovlig scooter på stationen...

Så sætter lige ring i og kører op og viser den... Også hjem og fjerne ringen også ellers skifte cylinder... Skifter cylinder da min std er slidt der er næsten ingen kompression i det.. Og ved godt jeg bare kan skifte stempel eller stempelringe men vil hellere bare skifte hele skidtet også få en ny cylle som os kan give den noget mere riv... Kan jo altid købe en anden udst en anden gang...:P

• #9   26. dec 2006 Nice Michael, et Malossi sport er et rigtig godt Cylle kit.
    Men jeg kan ikke rigtigt anbefale at blande mere olie i benzinen... Jo måske de første 2-3 gange du fylder benz på, men så heller ikke mere..

Min jog kan køre med Athena Racing uden jeg selv blander, da min olieblander stadig virker.

• #10   26. dec 2006 og jo der skal olie i benzen mester atterman

• #11   26. dec 2006 hmm måske ville jeg proppe lidt olie i bezninen de første par gange hvis du ikke er god til at køre til! men ellers ville jeg sku heller ikke gøre det

• #12   26. dec 2006 Som de sidste 3 siger ville jeg kun hælde lidt olie i benzinen de 2-3 gange jeg tanker også ellers lade pumpen klare det..:P

• #13   26. dec 2006 Køre til ?
    - Såå vidt jeg ved er Malossi Sport et støbejern .
    Støbejernskit skal ikke køres til, de skal bare varmes rigtig godt op inden den får bundgas.
    - Kun Alu-kit behøver tilkørsel !

- Kører med TP Trophy, og det har fået fuld gas, lige fra starten. Og ved der vil være nogen der rakker ned på dette jeg siger, men jeg har fået det af vide af en god kammerat, som alt ialt har haf 6 scootere på 2 år, og hvoraf 4 af dem kørte 140+ . og de to andre lidt over 100.

• #14   26. dec 2006 Og han ved hvad han taler om, uddannet mekaniker .

• #15   26. dec 2006 Morten J
    Lol, det er 100 % omvendt, alu skal ikke køres til, det skal støbbejern

• #17   26. dec 2006 Såå forklar hvorfor jeg ikke behøvede at køre støbejern til ? Jeg har fået det afvide af en kammerat der har forstand på det, Tjek evt. Kurtzmannauto.dk - under scooter, det ham der har fortalt det !

Kommentér på:
Ang Malossi sport

Annonce