{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
226 visninger | Oprettet:

Aprilia rally probs {{forumTopicSubject}}

Hej foks!!

Jeg har sku et prob..

Min rally kørte skide fint osv.. der er 21 mm dellorto kabu på og trophy 70 cc på..

Jeg havde været så uheldigt at skaffe mig en kabu som skulle have kabu sprit for at spjældet ik skulle fryse..

Jeg var så dum at putte alt for megt kabu sprit i..den kunne så ik køre så meget på det.. og hakkede afsted da det var blevet blandet.. på vej op til benzin tanken gik den så død og jeg startede igen og hakkede mig vej op til tanken.. da jeg kom derop besluttede jeg mig for at hælde alt benz fra og tage nyt "rent" benz på,

Problemet er nu at når jeg giver gas tager den ca 7-8000 rpm lige ved koblings punktet også triller den lidt og stopper og triller altså "den kan ik trække" sig selv.. mit spørgsmål er hvad der kan være?? jeg har renset min kabu med benzin og lagt den i blød i benz 24 timer. renset alle huller og kanaler med ståltråd.... et andet problem er at jeg ska lskifte tændrør hver gang jeg skal starte den fordi den soder det til hele tiden. hvergang jeg skifter tændrør så starter den. men vil ik tage nok omdrejninger til at skulle køre godt og ville fremad.. jeg er ked af at den ik køre fordi jeg bruger den virkelig meget.. noget om har nogle iddeer om hvad der kunne være galt?

Jeg har renset/skiftet : Kaburator - membran , powerfilter (e13) cylinder er der ik noget i vejen med.. har tjekket. rigeligt komprossion.. og ny tændrørs hætte.. havde også fået et tip om at det måske var udstødningen som var stoppet med har prøvet at starte uden og det hjalp ik. har også brændt den ren og det hjalp heller ik..

Mit skud ville være tændingen men er ik sikker? noget som har prøvet det saamme eller har haft problem så hjælp please?

Mvh smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aprilia rally probs
Kommentér på:
Aprilia rally probs

Annonce