{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
218 visninger | Oprettet:

Jakob b
Jakob b
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 64

MEGET Varm Variomatic!!!! {{forumTopicSubject}}

Hey!

Har en Yamaha Neo's med bla. Polini Evo, Yasuni C16,
TP Nardo vario, TP blæsehjul,TP kilerem, MHR Delta kobling og MHR Wingbell....

Problemet er, at min vario + kobling blir MEGET varm! Så varm at de 3 nylonstyr smelter og plastic'en på rullerne rykker sig. Det skete efter ca. 10 km kørsel idag ved 3 tiden da det var meget varmt. Da jeg kørte imorges var det ikke noget problem, der kørte den fint(15 km)

Men kan det hjælpe hvis jeg borer nogle huller i mit vario skjold ved vario og kobling så den kan få mere luft?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MEGET Varm Variomatic!!!!
  • #1   2. aug 2004 hmmm.... hvis du borer nogle huller i dit vario skjold burde man så ikke lade den suge luften ind igennem luftfilteret for at der ikke kommer skidt der ind... det ville jeg nu mene!

• Jakob b
    Jakob b Tilmeldt:
    feb 2004

#2   2. aug 2004 Har også selv tænkt på at bore nogle huller på 10 mm eller sådan ca...... det burde vel hjælpe.......?!

• #3   2. aug 2004 skær/bor nogle huller ved din vario og din kobling, så det giver en god køling, og så husk og vær opmærksom hvor du kører, for den kører nok ikke så lang med sten eller sand ved vario og kobling..

• Jakob b
    Jakob b Tilmeldt:
    feb 2004

#4   2. aug 2004 Er rigtigt nok, har tænkt på om man ikke kan sætte en form for filter ind hvor man skærer hullerne?!

Har også set ved www.speedline.dk at man kan få en
    Topperformances Turbo cooler, et varioskjold, hvor der er lavet et system hvor den suger luft ind!

Det burde man da kunne lave selv med nogle huller og evt noget filter skum?!

Kommentér på:
MEGET Varm Variomatic!!!!

Annonce