{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indsugningsforstærker!!
  • #2   22. sep 2006 jeg sys det er noget pjat

  • #3   22. sep 2006 okey... så tror jeg bar jeg dropper den,, tak for hjælpen..:)

  • #4   22. sep 2006 PÅ membran motor virker det stadigvæk ikke..

    Hmmmm


  • #6   22. sep 2006 Kristian T
    Kan du komme med en begrundelse for at det virker ?
    En rigtig begrundelse.. smiley


    Jo, på en slags virker indsugningsforstærker, men kan selvfølgelig ikke lige huske det..


    Men sov godt du, og må håbe du ikke er sur over noget da smiley smiley


  • #7   22. sep 2006 min kæreste har en lovlig gilera runner uden begrænsninger som går cirka 70-80 stykker men når man f.eks kørte ned af en bakke og tog gassen af i 5 sek. så tog det motoren en 2-3 sek før den reagerede på at man gav gas igen... indtil vi proppede en power expansion/boost bottle/indsugningsforstærker på, så tog den bare gassen med det samme... der er nok meget forskel på hvordan det virker på de forskellige scootere og osse på stedet hvor man monterer studsen til slangen henne... det har f.eks ikke givet nogen mærkbar effekt på min peugeot...

  • #8   29. feb 2008 Hvor sætter man den på henne...?

  • #9   1. dec 2009 Bare på studsen.. men jeg ved sku heller ikke lige hvor det er bedste. og jeg vil gerne finde ud af mere om sådan en jævel fordi jeg kunne godt tænke mig at få min loncin crosser 250 ccm op og kører lidt bedre. :d nogle idér til det?. :b

  • #10   1. dec 2009 :b

  • Thomas A
    Thomas A Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Svar: 1
    #11   10. mar 2013 en indsugningsforstærker, virker på en hver 2 takter, det er bare spørgsmålet om hvor meget, og hvor meget tid, man vil lægge i det.
    den skal indstilles til den motor den skal sættes på (der findes IKKE 2 motorer der er 100% ens, end ikke fra samme producent)
    det den gør:
    uden: når stemplet eller reed valve, lukker for indsugningen, så står luft/benzinblandingen stille gennem karburatoren, og skal "igang" igen når der åbnes igen.
    med forstærker:
    der skabes et vacuum i flasken, pga strømningen af benzin/luft der smutter forbi studsen, når stempel/reedvalv så lukker, så suges flasken fuld af benzin luft, så der hele tiden er bedre flow gennem karburatoren. dette sker for hver omdr motoren tager, og giver derfor bedre fyldning af motoren i indsugnings perioden.
    hvis flasken ikke passer i størrelsen til motorens vacuum, giver det intet.
    men hvis man derimod, laver sig en variabel flaske, med en bund der kan justeres, kan man få den til at passe, og når man har den rigtige størrelse (indvendig rumfang), laver man en med permanent bund. (husk at rumfanget af slangen også tæller med.
    den skal monteres i toppen af indsugningsstudsen, og være vinkelret på denne, for at opnå bedst vacuum.
    og igen, den virker kun optimal hvis den passer til motoren.


Kommentér på:
indsugningsforstærker!!

Annonce