{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
170 visninger | Oprettet:

Hjæææææælppp Mig nuuuuuu!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hva sker der for min Jog R??????
Jeg har lige smidt 47mm polini på, krumtappe, lejer, membraner, kilrem, koblings trykfjeder, ruller, Tecincgas next r, omdysset min kabu osv. Og så er det spørgsmålet kommer! Nu har jeg lige kørt mit kit til og når jeg kommer op på ca. 70 km/t så går den ud!!!
HVA FANDEN ER DER GALT????????????
HJÆÆÆÆLLLLLLPPPPPPPPPP MIG....

PÅ FORHÅND TAK!!!

vh Martin.......


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjæææææælppp Mig nuuuuuu!!!!!!!
  • #1   21. jul 2004 Okay det hjalp mig ikk ret meget men tak alligevel!!!

  • #2   21. jul 2004 Er din dyse stor nok???

  • #3   21. jul 2004 Fik du ikke fat i fidusen sidste gang?? DU SKAL SKIFTE CDI!

    /Gullif !


  • #4   21. jul 2004 CDI har ikke noget at gøre med at scooteren går ud, så ville den bare stoppe med at trække og holde den samme fart. Det er helt sikkert noget med karburatoren, måske for den for meget luft eller for meget benzin, for sår drunker den nemlig. Du skal omdysse den.

  • #5   21. jul 2004 Okay Mange Tak for svaret Anders K!!!! Men jeg har en dårlig nyhed! lige efter jeg havde igangsat mit spørgsmål var jeg ude og trykke den af og så tror jeg sq at den har sat sig den vil ingenting! og kickstarter sidder fast, og el-starteren siger bare klik, klik når jeg trykker på den så det ser ikk så godt ud!!!

    Forresten du der Gullif, hedder du ikke Palle og går i klasse med en der hedder Kristine Bak Larsen? Og igen det har jo ikk noget at gøre med min cdi, den forhindre jo bare motoren i at tage flere omdr. den får ikke motoren til at gå ud!


Kommentér på:
Hjæææææælppp Mig nuuuuuu!!!!!!!

Annonce