{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
384 visninger | Oprettet:

PGO Hot 50 {{forumTopicSubject}}

Hej drenge

Jeg havde et uheld her i går morges, da jeg stødte ind i civilpanerne med kæresten bag på og et hoved der ikke var pakket ind i plast og skumgummi... Bøderne og diverse tillæg har jeg ikke fået endnu, de var vidst ikke klar over hvor meget jeg skulle betale...

Well - de tog min udstødning, og jeg fik hentet den i går eftermiddags...

I dag tog jeg så ud i THansen og købte en Technigas Basic udstødning, fordi jeg skulle have et eller andet at sætte på hurtigt, fordi jeg skulle bruge den i dag..

Min gamle udstødning var en original hot50 udstødning der var rustet af helved til (et hul et sted i potten) og uden forrør, resonansrør - eller hvad det nu hedder... Det sjove er at min gamle udstødning faktisk fik knallerten til at køre bedre end min nye technigas... Jeg har selvfølgeligt fjernet den lille ting der sidder for enden og formindsker udgangshullet, så der burde ikke være nogen begrændsning på udstødningen mere...

Nogen eventuelle bud til hvad jeg kan gøre ved det? Efter min opfattelse burde en ny technigas basic yde bedre end en gammel og gennemrusten hot udstødning...

Er der andet man kan gøre for at forbedre optrækket? Nyt luft filter eller andre ting udover at sætte nyt cylinder i...

På forhånd tak,

Gustav smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PGO Hot 50
Kommentér på:
PGO Hot 50

Annonce