{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vandkøling til jog
  • #1   30. dec 2003 ja, det ved jeg, men passer den på min jog motor.

• #2   30. dec 2003 ja det passer på... alt Minarelli passer på... bare det r til liggende...

• #3   30. dec 2003 Hvis din scooter ikke er LC passer den IKKE på. Du mangler bl.a vandpumpe, skjoldet, køler, slanger og væske beholder!

• #4   31. dec 2003 Det jeg mener er at jeg vil have lavet vandkøling på min jog, og så fandt jeg denne cylinder, hos x-style.dk
    Polini Evo 70cc 12mm LC: Liggende Minarelli LC.
    Passer denne cylinder kun på de Minarelli motorer som er vandkølet standart, eller kan jeg godt sætte den på min jog motor.
    Skal man til at bore i sin motorblok for at få vandkøling på.

Ps. i må godt komme med links til hvor jeg kan købe pumpe, køler, slanger osv.

Martin H.

• #5   31. dec 2003 hos de fleste tun-shops kan du købe et kit.. godt nok fra tp med en tp racing + og en masse dele til at lave den til Lc... men ellers så skal du bare købe dele til vandkøling til en sonic lc (Sonic H2O)

• #6   31. dec 2003 okay, tak skal du have.

• #7   31. dec 2003 Martin H, du kan ikke købe et LC cylinder og bare sætte det på, du skal bore op og gøre ved, din blok er beregnet til AC, ikke LC, men det kan nemt lade sig gøre, køb de dele jeg har nævt så skulle den være der, en temperatur måler ville os være en god ting.

• #8   31. dec 2003 Hej Søren M!!!!!!
    Ved du noget om hvor der skal bores, og hvad skal de huller du borer bruges til.

Martin H.

• #9   31. dec 2003 Er der nogle som kender, et sted hvor du kan købe de ting som man skal bruge til vandkøling, jeg har været inde på Aprilia-center.dk og der er jo alt det man skal bruge, problemet er at det koster kassen.
    Er det noget med at man kan bruge en dims fra en bil som køler?

Martin H.

• #10   1. jan 2004 Er der nogle som kender, et sted hvor du kan købe de ting som man skal bruge til vandkøling, jeg har været inde på Aprilia-center.dk og der er jo alt det man skal bruge, problemet er at det koster kassen.
    Er det noget med at man kan bruge en dims fra en bil som køler?

Martin H.

• #11   1. jan 2004 Hos Aprilia Center ja, du kan os købe en køler hos Moto-Line.. Hvorfor vil du bygge din scooter LC? Vil du med til als eller sådan noget?

Brug forum.mopedgallery.dk, der er 100% en der kan hjælpe dig..

Kommentér på:
Vandkøling til jog

Annonce