{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
203 visninger | Oprettet:

kenneth d
kenneth d
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 10

Bws NG {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har en yamaha bws ng

Der er org. topstykke og cylinder og udstødning på. Jeg har fået sat en racing membran med 21 mm indsugning på, samt en 21 mm malosi karburator eller hva den nu hedder. Men den render kun 50 ca. Den kunne køre 60 med den org. indsugning ?? Jeg har en kundo tun udstødning, men den larmer skrækkeligt. Hvad kan jeg gøre for at få den til at rende lidt stærkere ? Jeg ville gerne omkring de 80

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bws NG
  • #1   15. jul 2006 sport cylinder på?

• #2   15. jul 2006 større cylle, karbu og indsugning passer jo overhoved ikke sammen med cylle + skift udstødning ud med en tp powered. hvor meget vejer dine ruller?

• kenneth d
    kenneth d Tilmeldt:
    jul 2006

#3   15. jul 2006 Nej det er org cylle og top

hvorfor passer 1 21 mm indsugning ikke med en 21 mm karburator ?
    Hvad er en tp powered udstødning ? og mine ruller aner jeg intet om ....

• #4   15. jul 2006 kenneth D din karburator er for stor til din cyllinder..

• #5   15. jul 2006 nej prøv at hør.. 1. du skal have større cylle og topstykke, fordi den ikke passer med din karbu og indsugning 2. ny udstødning, den sutter, køb den her "Topperformances Powered" søg på den. 3. åbn dit vario skjold, tag varioen ud, og rullerne sidder i, se hvad de vejer. de skal ca. veje 5- 5,5 g vil jeg sige, eller må du ned og købe nogle

• kenneth d
    kenneth d Tilmeldt:
    jul 2006

#6   15. jul 2006 Hmm jeg har lige købt scooteren, og ham jeg købte den af har så sat den 21 mm karburator på, med den og alt andet org kørte den ca 60, men jeg kunne ikke give fuld gas, så sagde han jeg skulle skifte indsugningen....

Hvor sidder varioen ??

• #7   15. jul 2006
    okay ligemeget. men gør nu hvad jeg har sagt til dig, du skal ikke køre med den cylle og topstk. til det resten, du får intet ud af det køb en polini eller malossi sport cylle og topstykke, og få nogle til at hjælpe dig med at sætte det på, får det du sikkert ikke..

okay hvor meget er du lige ved om scootere? smiley men ja hver sin start.. der hvor din kickstarter arm sidder, er der et skjold- vario skjold, det piller du af og der sidder en rem - kilerem, til høfre kobling til venstre vario

• kenneth d
    kenneth d Tilmeldt:
    jul 2006

#8   15. jul 2006 Tjaaa det er jo 12 år siden jeg havde knallert, og det var en yamaha fs1, så jeg ved intet om scootere... og kan slet ikke huske noget om det smiley Jeg kan dog sagtens skifte cylle og top selv... men hvordan man tuner dem kan jeg ikke huske, andet end at sætte større cyll og top på....

Jeg vil bare ikke have en voldtunet scooter da den er til at køre til og fra arbejde hver dag....

Desuden er det jo en 45....

Ok jeg kigger på de ruller og ser hvad de vejer... jo lettere jo mere optræk og jo tungere mere fart ikke ?

Kommentér på:
Bws NG

Annonce