{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vildeste cyllinder til Yamaha 4G
  • #1   5. jul 2004 Okay takker smiley
    Ved du hvor mange RPM den kan tage en standard krumtap?

• #2   5. jul 2004 Okay smiley Havde 43 mm. På den gik 9500, men ellers så fuck det, holder det så holder det.
    Lige pt knækkede mit stempel og kværnede stumper ind i hele krumtap huset så det er bare alle tiders smiley

• #3   5. jul 2004 Okay, det sateme træls.. Nu skal jeg have skilt hele motoren ad, se evt. Mit negative ansigt i min profil smiley

• #4   5. jul 2004 Okay nice smiley
    Farnens, nå men min motor ligger allerede i delvis atomer på bordet så kan vel ligeså godt få sat sådan en i smiley

• #5   5. jul 2004 135km/t er vist efter et yamaha speedometer....;o)
    hvad består et 12,8hk tun af? er det 43mm, 44,5mm eller 45´mm?

de gode yamaha tun blev lavet af moto-line det var nogen meget seriøse tun i forhold til det skrot protuna osv.... sælger...

• #6   5. jul 2004 Det er 43 mm. Alu med High speed stempel :S
    Det er de værste lort protuna sælger!!!
    Gevindet til omløberen vil jeg mere betegne som ru eller let rillet frem for et gevind. Så udstødningen falder af.

• #7   5. jul 2004 ja det har jeg selv oplevet dengang protuna startede der prøvede jeg nemlig en af deres skod cylindre.... jeg har selv en første klassess 43mm alu asso-werke cylinder og side på min det er toppen inden for alu cylindre til FS1 4gear.... den har siddet på i 7-8år og kører stadig som den var ny. den går over 100km/t hvilket jeg syntes er OK på en fs1.... (ja jeg ved da godt at alle der har haft yamaha har kørt 130km/t men min mening er at det er "snak" for det er da kun sket yderst få gange at jeg er blevet kørt bagud og dem der har gjort det har sjældent kørt længere end 2 mdr så har deres cylindre været døde.....

• #8   5. jul 2004 nu jeg tænker over det har deres (protunas) alu 43mm altid (førhen) heddet 10,5hk og så den der skod kæmpe 45mm alu heddet 12,8....

• #9   5. jul 2004 Okay, hvor finder man så din super cyllinder? smiley
    Skal have en ny tun cyllinder og vil have en ordentlig kvali, er der noget du kan anbefale? smiley

Hvilken opsætning vil du anbefale?
    Skal køre omkring 100 og være utrolig vild / livlig. smiley

• #10   5. jul 2004 jaah... først og fremmest kan jeg sige den cylinder jeg har ikke kan fås mere det sidste jeg har hørt til den er 6 år siden siden har jeg ikke selv kunne finde den.
    men det bedste du kan gøre er at ringe til moto-line pg høre dem hvad de har. sidst jeg spurgte jørgen var deres det store( det med nummereret cylinder) men derse anden største (semi-moto special) kunne de stadig leverer og det er helt uden tvivl det vildeste jeg har prøvet på en yams det trækker KANON og den går stærkt... dog har jeg ikke prøvet det de førhen solgte som det største for det skulle være MEGET vildt....

Kommentér på:
Vildeste cyllinder til Yamaha 4G

Annonce