{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

speedline {{forumTopicSubject}}

jeg er ved at have et par posts vedrørende en polini variator jeg købte til min pgo pmx

her er svar som jeg fik på min mail til speedline:

Hej

Tak for din mail!

Det er ikke en fejl i variatoren. Til PGO, Peugeot og Honda SFX har Polini lavet bagpladen som den også er på din PGO, nemlig uden stråler. Samtlige af de variatorer vi har til de modeller jeg nævnede her, de er uden stråler i bagpladen.

Hvorfor din scooter kører dårligere end med standard variator, det er nok blot et spørgsmål om at få den indstillet rigtig, med de rigtige ruller.

Hvordan kører den dårligere?- langsommere, dårligere optræk eller i det heletaget bare dårligere?

Har du evt. prøvet med de ruller som sad i din gamle variator?

--
Med venlig hilsen
www.speedline.dk
-----------------------------------------------------------------

----- Original Message -----
From: Marc A
To: Speedline.dk

Hej speedline

Som ovenstående ordrenummer fortæller, bestilte jeg en polini variator til min pgo/pmx

Jeg skiftede min originale variator ud om lørdagen og erstattede den med den ny-erhvervede polini variator. Til min forundring kørte den dårlig. Jeg skillede scooteren ad igen for at undersøge og jeg lagde mærke til at skålen som holder rullerne nede mod variator hjulet ikke er med strålespidser - den skål er tydeligvis til en helt anden krumtap end den min pmx har

jeg har taget to billeder af min originale variator samt polini variatoren og det er tydeligt hvilken forskel der er

(link fjernet) (polini)

(link fjernet) (original)

den polini variator passer til en kronus krumtap (ikke sikker på stavelsen) og min krumtap er med strålespidser

med venlig hilsen

marc a

jeg er bare et stort spørgsmålstegn


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  speedline
Kommentér på:
speedline

Annonce