{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
305 visninger | Oprettet:

Italy Racing HPR.. {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige bestilt dette kit. Jeg har aldrig kørt med racing før. Jeg har nu sport kit med multivar og tp powered udst. 14/41 gearing. Er det nødvendigt at skifte udst. Hvis ja hvilken kan så anbefales?
kittet skulle svare til stage6 racing og hebo racing o.s.v
på forhånd tak for vejl


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Italy Racing HPR..
  • #1   25. maj 2006 Det er en nrg forresten

  • #2   25. maj 2006 1:
    kittet er langt fra stage6 og hebo racing

    2:
    Det er ikke nødvendigt at skifte rør, men vil da stærkt anbefalde en knæk udst som. NEXT R. Nardo, TITAN osv-

    Hilsen Ronnie smiley


  • #3   25. maj 2006 Italy Racing HPR cylinderen er en ret kraftig cylinder set i forhold til sport klassen. Udstødningen skal helt sikkert skiftes hvis du vil have optimal ydelse, men du kan da godt køre med en tp powered, så er der bare ingen grund til at få en sådan cylinder.

    Cylinderen lægger sig tæt op af stage6, athena racing osv, men ikke helt. Derfor kunne du fx vælge en Tp nardo udstødning, eller lign. Du får samtidig brug for en mindst 19mm karburator. Og en 19 er faktisk at anbefale i den sammenhæng.

    Jeppe J


  • #4   25. maj 2006 ok tark. Jeg ved kun hvad forhandlerene selv roser det til. Jeg beholder bare den udst. Så kan krumtappen sikkert også bedere klare det

  • #5   25. maj 2006 ok har nu en 17,5 karbu. Den får en større dyse. damn med den udst. De koster jo af H.... til

  • #6   25. maj 2006 Jamen cylinderen skulle også være udemærket. Krumtappen i din Nrg skal nok holde og din 17,5 kan lige nøjagtig gå, men heller ikke meget mere. Grundet forskellen på Stage6 og athena racing, samt den lille udstødning, kan 17,5mm gå.

    Jeppe J


  • #7   25. maj 2006 tak jeppe. det bliver udført.
    Og til MIT TIDL JEG: optrækket er lige så godt som med std.gearing. forskellen er at den trækker jævnt til 115 på speedo nu. hvor før var det 95-100 og 110 i medvind. nu er det 125-130 i medvind. Men bemærk at speedo er 15-20 km/t for hurtigt på den.


Kommentér på:
Italy Racing HPR..

Annonce