466 visninger
|
Oprettet:
montering af tænding? {{forumTopicSubject}}
hey når man skal monter en racingtænding er det ligesom om at den stang der går ud fra krumtappen er for kort alså det indvendige sninghjul passer ikke på krumtappen nogen der ved hvad der er i vejen??
nov 2004
Følger: 74 Følgere: 74 Scootere: 8 Emner: 217 Svar: 628
dec 2005
Følger: 28 Følgere: 28 Scootere: 8 Emner: 244 Svar: 1.597
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 99 Svar: 1.754
dec 2005
Følger: 28 Følgere: 28 Scootere: 8 Emner: 244 Svar: 1.597
apr 2004
Følger: 95 Følgere: 103 Scootere: 1 Emner: 27 Svar: 3.636
jan 2006
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 32 Svar: 143
montering af tænding?