{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
246 visninger | Oprettet:

Omdrejninger udblir????! {{forumTopicSubject}}

Hejsa..

Jeg er indenhaver af en TMP Baboon, købte den i 2005, og troede jeg havde gjort et godt køb, men så begyndte problemerne at komme?

efter at have pillet skiverne kørte den nogenlunde, men kun 50 km i timen efter speedometeret, og ikke et optræk der er værd at nævne,

så smed jeg en 40mm alu cylinder på, fordi standart cylinderen var begrænset ca 30% af hullet.. men derfra gik det ned af bakke, med kun 40 km i timen på toppen, og intet optræk overhoved (jo lidt altså, men den gik ca 200 meter før den runder toppen)

nu har jeg så fået den til syn, og fået nye bremser og baghjul og fandt ud af at mine bremser har siddet og nærmest "holdt" mit baghjul tilbage, for efter synet kørte den 60 km i timen..

nu har jeg så købt mig en Techno Merlin udstødningen i håbet om et bedre optræk, men ak nej, optræket er selvfølgelig blevet lidt bedre, men det er sku ikke meget.. har ikke hjulpet særlig meget, men dog kører den næsten 70 på toppen med lidt god vilje..

så nu sidder jeg her og tænker på, hvorfor tager min scooter ikke omdrejninger?! den er helt død i det.. jeg har jo ubegrænset cylinder, tun udstødning og pillet skiver, men optrækket udbliver alligevel, og det samme med omdrejningerne.. hvad kan jeg gøre?

hilsen Jabb


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Omdrejninger udblir????!
Kommentér på:
Omdrejninger udblir????!

Annonce