93 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Tændingen"
tændingen
mine lilla dioder i min forlygte, vil jeg godt have over tæninden, men ved ikke hvordan? - kan nogle evt. forklare mig det eller lave en vejledning til mig ?
mine lilla dioder i min forlygte, vil jeg godt have over tæninden, men ved ikke hvordan? - kan nogle evt. forklare mig det eller lave en vejledning til mig ?
Skrevet af: bjarke m - 26. aug 2009
tændingen ?
jeg vil godt have nogle af mine dioder over tændingen og en kontakt imellem, så der skal være tænding på scooteren for at tænde dem... - er det svært ? - hvordan gør jeg ? - evt en der kan vejle...
jeg vil godt have nogle af mine dioder over tændingen og en kontakt imellem, så der skal være tænding på scooteren for at tænde dem... - er det svært ? - hvordan gør jeg ? - evt en der kan vejle...
Skrevet af: bjarke m - 24. aug 2009
Tændingen
Hvordan piller jeg den af min speedfight motor ... kan bare ikke få den af...?? HJÆLP
Hvordan piller jeg den af min speedfight motor ... kan bare ikke få den af...?? HJÆLP
Skrevet af: Team-Hpr-Tuner`S-michael ! - 14. sep 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
aug 2004
Følger: 73 Følgere: 72 Scootere: 2 Emner: 16 Svar: 133
jun 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 2 Emner: 9 Svar: 112
feb 2005
Følger: 13 Følgere: 12 Scootere: 1 Emner: 14 Svar: 31
feb 2006
Følger: 12 Følgere: 21 Emner: 3 Svar: 941
Tændingen