{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
344 visninger | Oprettet:

Baghjul på min maxi? {{forumTopicSubject}}

Har en Puch Maxi k med:
Athena 70 cc membran Cylinder kit
18 mm dellorto kaburator
19 mm studs
Racer tap
Tun udstødning
Membran
Power luftfilter

Men mit problem er at den ikke går på baghjul.
Når jeg står stille i tomgang, iver gas håndtaget om så kør de lidt )der går nok en 2-1 sec) så begynder den først tage tage ved. Hvis i forstår?

Vil meget gerne havde den til at gå vildt på baghjul . Hva skal jeg gøre? Dysen er fin.

For- og bagtandhjul er standart størrelse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baghjul på min maxi?
  • #1   27. feb 2006 mindste fortandhjul....

mega bagtandhjul

• #2   27. feb 2006 en af mine venner har samme problem. han kører omkring 85 på toppen.! Tror det er noget med nålen i karbuen. har jeg hørt noget om.

• #3   27. feb 2006 det er desværre meget svært på gode gammeldags knallerter... og meget nemt på moderne plastikraketter..
    du skal nok hive styret så langt tilbage som muligt.. og så skal du stå på fodhvilerne, og så få røven så langt tilbage, uden at slippe styret.
    og det ville jo også være nemmere med en let gearing eller på en puch med gear.

• #4   27. feb 2006
    ¬ ^Mathias Reding^ ' BlueRiderS ¬ ' . : Min render speedo helt ud på en vind stille dag smiley

Dog ligger den på 85 i et pænt stykke tid, så kan man høre den lige giver det sidste og så ryger den speedo ud. Hvordan kan det egentlig være?

Men prøver lige at købe et mindre fortandhjul i morgen til at starte med og se. :=)

• #5   27. feb 2006 hvis du kan på cykel og crosser og alt sårn noget som jeg kan så kan du på alt... og en maxi... men bare et mindre fortandhjul så skulle du gerne kunne.. men med lidt hjælp så skal du kan.. men hvis du ikke rigtig har prøvet det før så tag det rolig med det!

Kommentér på:
Baghjul på min maxi?

Annonce