{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
292 visninger | Oprettet:

Vild ditech eller fup??? {{forumTopicSubject}}

Hi,
Einfach der HAMMMMMER
Allerdings mus mann das einsprizungssystem auf den Pott einstellen.
Habe n 70 von malossie drin das Steuergerät softwaremäßig verändert.
Verstärkte Kurbelwelle, die Multiva mit 5.5 gr malossi Belt, flyclutch , Verst KP-Glocke und halt dem Pott. Macht locker 146 km/h.
Aber aus und vorbei der traum, musste alles wieder verkaufen, DIE *MÄNNCHEN IN GRÜN*

sådan er der en tysker der skriver i en mening til sit malossi mhr replica udstødsning. Men ville det kunne lade sig gøre med den opsætning???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vild ditech eller fup???
  • #1   27. maj 2004 Hi,
    Einfach der HAMMMMMER
    Allerdings mus mann das einsprizungssystem auf den Pott einstellen.
    Habe n 70 von malossie drin das Steuergerät softwaremäßig verändert.
    Verstärkte Kurbelwelle, die Multiva mit 5.5 gr malossi Belt, flyclutch , Verst KP-Glocke und halt dem Pott. Macht locker 146 km/h.
    Aber aus und vorbei der traum, musste alles wieder verkaufen, DIE *MÄNNCHEN IN GRÜN*

=

Hej
    simpelhen kanont
    men man skal indstille indsprøjtningssystem til potten (så vidt jeg kan forstå ;P) jeg har et malossi 70ccm og ændre styringsoftware (tror det ercdi softwaren han tænker på) forstærket krumtap, og multivar med 5,5 grams ruller, malossi kilerem, og flyclutch og "Verst KP-Glocke"<--- (det ved jeg sq ikk lige hvad er :/) og selve udstødningen (malossi mhr replica) den kører snildt 146km/t!!! men var nød til at gå af med det hele da "mændene i de hvide biler kom" smiley

• #2   27. maj 2004 det var så godt jeg nu kunne smiley der må da sidde en padborg rocker herinde der kan hjælpe smiley

Kommentér på:
Vild ditech eller fup???

Annonce