292 visninger
|
Oprettet:
Vild ditech eller fup??? {{forumTopicSubject}}
Hi,
Einfach der HAMMMMMER
Allerdings mus mann das einsprizungssystem auf den Pott einstellen.
Habe n 70 von malossie drin das Steuergerät softwaremäßig verändert.
Verstärkte Kurbelwelle, die Multiva mit 5.5 gr malossi Belt, flyclutch , Verst KP-Glocke und halt dem Pott. Macht locker 146 km/h.
Aber aus und vorbei der traum, musste alles wieder verkaufen, DIE *MÄNNCHEN IN GRÜN*
sådan er der en tysker der skriver i en mening til sit malossi mhr replica udstødsning. Men ville det kunne lade sig gøre med den opsætning???
okt 2003
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 6 Svar: 11
Einfach der HAMMMMMER
Allerdings mus mann das einsprizungssystem auf den Pott einstellen.
Habe n 70 von malossie drin das Steuergerät softwaremäßig verändert.
Verstärkte Kurbelwelle, die Multiva mit 5.5 gr malossi Belt, flyclutch , Verst KP-Glocke und halt dem Pott. Macht locker 146 km/h.
Aber aus und vorbei der traum, musste alles wieder verkaufen, DIE *MÄNNCHEN IN GRÜN*
=
Hej
simpelhen kanont
men man skal indstille indsprøjtningssystem til potten (så vidt jeg kan forstå ;P) jeg har et malossi 70ccm og ændre styringsoftware (tror det ercdi softwaren han tænker på) forstærket krumtap, og multivar med 5,5 grams ruller, malossi kilerem, og flyclutch og "Verst KP-Glocke"<--- (det ved jeg sq ikk lige hvad er :/) og selve udstødningen (malossi mhr replica) den kører snildt 146km/t!!! men var nød til at gå af med det hele da "mændene i de hvide biler kom"
okt 2003
Følger: 7 Følgere: 6 Scootere: 1 Emner: 6 Svar: 11
Vild ditech eller fup???