178 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvorfor starter mit"
Hvorfor starter mit pis ikke ??
Har lige smidt en wingbell + deltaclutch på zippen idag... så kørte jeg lidt... den kørte af lort til... og så slukkede jeg.. så ville jeg starte.. men det gad den ikke.. hvad er der galt ??????????...
Har lige smidt en wingbell + deltaclutch på zippen idag... så kørte jeg lidt... den kørte af lort til... og så slukkede jeg.. så ville jeg starte.. men det gad den ikke.. hvad er der galt ??????????...
Skrevet af: Rasmus N - 11. dec 2005
Hvorfor starter den ik?
Jeg var ude og kører en tur med mit nye tun i forrgårs fordi jeg lig havede proppet en ny dyse i (#90) og så starter jeg den, den starter første gang, fedt siger jeg så og køre så en tur.. Men efter ...
Jeg var ude og kører en tur med mit nye tun i forrgårs fordi jeg lig havede proppet en ny dyse i (#90) og så starter jeg den, den starter første gang, fedt siger jeg så og køre så en tur.. Men efter ...
Skrevet af: Mark T - 23. feb 2006
mit starter tand hjul skraver hul
mit starter tand hjul skraver hul på kkickstarter skjoldet, grunden til det er at den sidder meget løst men kan ikke forstå hvorfor. nogle der kan hjælpe og skal der sidder blæser hjul på der ved var...
mit starter tand hjul skraver hul på kkickstarter skjoldet, grunden til det er at den sidder meget løst men kan ikke forstå hvorfor. nogle der kan hjælpe og skal der sidder blæser hjul på der ved var...
Skrevet af: NightStonerCrew - Kastbjerg |Kig i annon ™ - 24. jan 2009
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Skifte toilet 1.200 kr.
- Jord græs oprydning 2.500 kr.
- skifte vandhane i bryggers 500 kr.
- Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
- Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.
dec 2004
Følger: 86 Følgere: 87 Scootere: 18 Emner: 99 Svar: 2.359
sep 2004
Følger: 133 Følgere: 131 Scootere: 2 Emner: 261 Svar: 1.877
og ved ikk..
kan godt være det med fjedre og det pis... men den skal nok have flere omdr. men hvilken cylle ville i anbefale ?
jan 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 1 Emner: 23 Svar: 118
sep 2005
Følger: 8 Følgere: 8 Scootere: 3 Emner: 291 Svar: 1.213
Hvorfor starter mit pis ikke ?-fortsat