{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indsugnings forstærker?
  • #1   6. okt 2005 har hørt at de ik giver en skid.. så derfor har jeg ik prøvet sådan en...

  • #2   6. okt 2005 Den forøger din gasrespons afhænig af hvor tunet din scooter er.. hvis din scooter er voldpumpet vil du ikke kunne mærke en stor ydelse. Den skal indstalleres rimelig tæt på stempel/karbu for at virke bedst muligt..

    Det den gør er bare at suge dedampe der er til overs fra cyllen når den arbejder, istedet for at karbuen 'genbruger' det..


  • #3   6. okt 2005 sys ikke de gir noget

  • #4   6. okt 2005 Hmm.. Kan heller ikke rigtigt mærke noget.. smiley

  • #5   7. okt 2005 Hvordan monteres den?

  • #6   7. okt 2005 en indsugnings forstærker er en lille vacum dåse.. som skal monteres på indsugningen så tæt på som muligt og over karburatoren og den skal være hermetisk tæt.. den mindste utæthed og den giver intet.. har i nogle sinde pillet luftfiltret at jeres tunet knallert og lagt mærke til at det var vådt af benzin.. det er jo spild af kræfter , det skulle jo have været med nede i forbrændings kammeret..
    hvis i en dag piller luft filtret af og gazzer op kan i faktisk se at der står en lille gaz sky ud af karburatoren i takt med at maskinen tager omdrejninger.. det er det forstærkeren den griber og propper tilbage i motoren..

    når din motor begynder at suge åbner den membranenerne eller stemplet paserer indsugningen.. og der dannes self et undertryk. den suger så i karb-- men osse lidt i forstærkeren som så får undertryk i beholderen. når det så er at motoren lukker for indsugningen, så er der jo stadivæk fart på luften som var på vej ned til cylinderen.. og det danner et lille overtryk i indsugningen ( som så ville have fløjer ud af karburatoren ).. men når der jo så er undertryk i forstærkeren så suger den det overtryk som er i indsugningen op i forstærkeren og danner et lille overtryk i forstærkeren. og næste gang din motoren så suger så suger den osse i forstærkeren igen (som har overtryk i sig ) og den afgiver så det den har suget op fra sidste indsugningen.. og der kommer lidt extra ind i forbrændings kammeret denne gang. og den sekvens den fortsætter.. det er ikke meget det giver, kun lidt optræk, men lidt har osse noget af sige.. det er f.eks brugt meget på gross maskiner da lidt kan give sejren..

    jeg håber i kan forstå hva jeg skriver. men det er altså sådan den virker--


Kommentér på:
Indsugnings forstærker?

Annonce