25 visninger
|
Oprettet:
Svært ved at starte {{forumTopicSubject}}
Jeg har en zip fra 1998 der har meget svært ved at starte og holde sig igang. Tomgangsskruen er skruet helt ind og den ville kun starte med lidt held. Jeg har prøvet de forskellige dyser, 100, 95, 92 og 90. Der sidder 90 i lige nu. Jeg har tjekket for falsk luft og der er ikke noget der. Hvad kan det være?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Svært ved at starte