{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
80 visninger | Oprettet:

BWSP og JISO mærker? {{forumTopicSubject}}

Hey SG!
Har lige set nogle asiatiske gutter på YouTube lave en syg Jog AS med 110cc cylinder osv.
Jeg har så fundet brandet, det er en blanding af BWSP og JISO mærket fra Tunescoot.site, er det helt væk at bygge en jog med deres dele eller vil det fungere? jeg tænkte måske at det ikke vil være lige så finpuset som f.eks. Malossi eller stage6 så man skal nok lige rense portene op så de ikke er rå og ødelægger stempelringene.

Hva tænker i? Tænker nok det kunne være meget grineren projekt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt gardiner op 1.150 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Samling af TV reol 1.150 kr.
  • Pladearbejde Peugeot Expert 9.000 kr.
  • Installation af stikkontakt ( afbryder) 1.250 kr.
  • Fræse jord langs hæk 2 x 20 meter 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BWSP og JISO mærker?
  • #1   i går kl. 13:05 Har set BWSP og JISO dele på mange asiatiske maskiner. men kan jo ikke sige hvordan de køre da det jo ikke er udbredt i EU. Men ud fra det jeg kan se, så er det Highperformance ved kun indstilling.
    Det er en chance at tag, og det bliver sikkert røv dyrt i fragt, men der er sikkert meget performance.
    Ville dog konsultere med nogen professionelle omkring hvor plug n' play det er, i forhold til om der skal fræses, hvilket jeg kan forstille mig der skal ved den kaliber

• #2   i går kl. 16:37 Jaja der skal 100% fræses til krumtap og nok ogs til cylinder og fragt kommer heller ik til at være helt sjov nej

Kommentér på:
BWSP og JISO mærker?

Annonce