{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af 2 laurbærbuske 1.550 kr.
  • Gips, isolering, trælægter max en meter lange. Sorteret. 1.000 kr.
  • Elektriker 870 kr.
  • Jeg vil gerne have hjælp til at smide et gammelt 65 tv ud. Jeg bor i stuen og har elevator. 249 kr.
  • Hængt rullegardiner i køkkenet. Slagbor pga jernbjælke. Samt ophængning af en lamper. 1.020 kr.
  • Montering af fem lamper, smide papkasser ud, sætte en indendørs lås på hovede døren 2.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bremserbakker jog r og jog as
  • #1   2 minutter siden Jeg har selv brugt Malossi bakker på AS og de var brugte da de kom med maskinen, og de virkede super.

Men det er også mere hvordan du køre. Hvis du køre fuld standard (Med eller uden skive) så kan det bedre betale sig med to standard bakker igen, men hvis du køre på en ulovlig maskine, så tag Malossi bakkerne da de holder bedre til den varme og slid.

Standard klodser: er typisk organiske, hvilket gør dem støjsvage og skånsomme mod dine bremser, men de kan miste kraft ved høj varme.

Sports klodser: er ofte lavet af sintret metal eller keramik for at give et kraftigere "bid" og modstå varme, men de slider hurtigere på dine bremser, især hvis bakkerne ikke er hærdet til det.

Kommentér på:
Bremserbakker jog r og jog as

Annonce