334 visninger
|
Oprettet:
udstødning {{forumTopicSubject}}
hvilken udstødning passer bedst på min hot med streetrace og 19mm cp?
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 191 Scootere: 1 Emner: 85 Svar: 1.691
sep 2025
Følger: 12 Følgere: 48 Emner: 29 Svar: 37
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 191 Scootere: 1 Emner: 85 Svar: 1.691
Man for virkelig et godt bundtræk på det streetrace 70cc sport cylinder hvis man sammensætter det med en 21mm karburator
3 sidste 3 Hot jeg byggede op , var 3 knægte som kom med hver deres Hot50 motor i en kasse. Og bedte mig om at bygge noget holdbar kit på… som meget gerne måtte yde lidt mere end de fleste andre Hot50 som kørte rundt rundt ..
så byggede jeg deres motor op med dette setup her neden for …
————————————————————————————————
Udstødning : Yasuni R
Karburator : 21mm ( din 19mm kan også godt bruges )
membranblade : 0.30mm Polini ( blå )
Trykfjeder : stage6 medium
Std koblings trimfjeder : Stage 6 sættet med 3 sæt i —- ( Brug de strammeste i sættet )
Koblingskål : stage6 wing cooler - Malossi std - Polini std - std ( kan bruges hvis ikke blå )
Vario : polini speedkontrol - Malossi kultivator .
Ruller : 3.5gr - 4gr - 4.5gr
Blæsehjul : Polini - Malossi - stage6 sport pro - std kan godt bruges.
Kilerem : polini std kilerem 750mm lang.
Tændspole : opgrader til en med 31000 volt …. ( starter meget bedre i kold vejr )
Cdi : ubegrænset model ..
tændrør : NGK BR8 ELLER BR9 Alt efter hvor koldt det er i dit områede ,,.
Filter : polini CP powerfilter - Malossi power filter - std luftfilter kan bestemt også bruges.
———————————————————————————————-
—- Undskyld for off tropic bedsked. —-
Jeg har næsten lige og lige lavet 3 stk PGO Hot50 motor .. De drenge ville have et setup som holder … og som kunne få deres maskine på baghjul uden at skulle rive i styret og gerne med et godt topfart , hvis muligts uden gearing … så mente jeg det sidste setup jeg havde på min Hot50 var vejen frem , fordi det var præcis hvad jeg selv ville have min Hot50 skulle kunne…
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Annoncer: 1 Emner: 71 Svar: 36.738
Den virker mere eller mindre til alt.
udstødning