{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 1.400 kr.
  • Opsætning af 4 lamper 950 kr.
  • VVS mindre opgave opsætning af vaskeskab 1.100 kr.
  • Maling af marmor vindueskarm 2.200 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 740 kr.
  • Grave og flytte jord 3 timer 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opsætning til rline 70cc
  • #1   5. feb Det kommer godt nok an på hvor hurtigt du ville køre.
    Hvis du ville køre 100kmt så stjæl den opsætning jeg har på min BWS NG
    Men du må lige komme med nogen krav på hvad du ville så vi kan hjælp dig

• #2   5. feb Vil gerne have den på baghjul virkelige nemt og stadig have god topfart

• #3   5. feb Kan det passe at R—line cylinderen , det er den her Røde cylinder kit med et 47.6mm boring og stemplet bruger en 1 stempelring.

Hvis det er rigtig husket af mig

Er det så evt en bestemt Grund til hvorfor det netop er du vil bruge penge på at forbedre motoren med R-Line cylinder kit … i stedet for skifte det ud til et andet cylinder kit mærke som vil holde sin effekt længer og ikke mindst er mere effekt stærk fra starten af end hvad et R-Line kit det er .

• #4   6. feb Er det virkeligt sådan noget lort

• #5   6. feb Lad mig spørge dig om noget..

Hvordan ønsker du din scooter skal køre efter den evt er blevet indstillet med det her
    R-Line kit ?
    Hvad er dit Max budget som du vil bruge på din scooter for at opnå det du ønsker den skal kunne …..

• #6   7. feb En korrekt indstillet scooter har bedst mulige acceleration og bedst mulige topfart, samtidig.
    Begge dele.
    Det er derfor scootere er så populære i verden.

Hvis du vil undgå for meget opmærksomhed så sæt en rsetup 11k eller 9k på.
    Ellers sæt en yasuni r/c10 eller en stage6 pro replica på.

Rigeligt til baghjul på en hot, og gerne 90 kmt topfart.

14-41 oveni så kører den 100.

Men det er kun forudsat du indstiller den korrekt.
    I vario og karbu.

Du skal helst ha den originale pgo rem i på 738x18mm.
    Og trykfjeder og trim og ruller skal være korrekt indstillet.
    Karburator også.

• #7   7. feb Jeg har noget af delene til den med var usiger på hvilke cyllender jeg skulle købe og fandt rline 70cc til 875 og tinge det var en god pris men vil gerne vide om jeg bare skal send det tilbage og købe et andet vis det er så dårligt som folk siger det er

• #8   8. feb Hvis du gerne vil have noget billigt r line for at prøve det har jeg et kit du kan købe for 200. Nogen siger det er på højde med athena racing men mener skyllekanalerne er lidt anderledes men det kan jeg tjekke op på da jeg har begge kit liggende

• #9   8. feb Jeg synes de er fine nok til prisen de r line.
    Ikke noget super god kval. Men heller ikke super dårlig kval.

• #11   9. feb Er der nogen her inde som helt helt oprigtig ved hvor R-Line cylinderen stammer fra

• #12   10. feb Af hvad jeg ved, så er R-Setup og R-Line nok aftermarket brands, som ikke nødvendigvis har deres egen store fabrik eller R&D afdeling ligesom Malossi, Polini og Stage6. Det er sandsynligt, at delene bliver produceret hos forskellige OEM- eller kontraktfabrikker, og så solgt under deres eget mærke.
    Det er ikke nødvendigvis bare “billig AliExpress kvalitet”, men mere en type private-label produktion, hvor kvaliteten afhænger af hvilke specs, materialer og kvalitetskontrol brandet betaler for.
    Det er nok typisk en situation hvor asiatiske fabrikker producerer delene efter nogle bestemte mål og tolerancer, og så bliver de solgt via forhandlere i Europa og Asien. Derfor kan nogle af delene godt yde bedre end helt billige no-name dele, selvom de ikke nødvendigvis er på niveau med high-end tuning mærker.

• #13   10. feb #12
    Jeg forstår din måde tænke det igennem på , hvilken også ville god mening , men jeg tror ikke på R-setup har noget med R-line at gøre…

med mindre det direkte er fejlproduktioner fra R-setup side af . men det tror jeg nu ikke Det er

• #14   10. feb Gætter på taiwan.
    Det er rat bike tuningens mekka.
    Generelt ok kval til lave priser.

Msp der solgte dem havde en del andre sjældne taiwan ting så ikke usandsynligt det er taiwan.

• #15   15. mar Prøv med denne opstæning hvid trykfjeder
    6grams ruller 17,5 dellorto standard luftfilter dyse 88
    Proma Legal udstødning

så burde den ha godt trækkraft til din vægt

Kommentér på:
Opsætning til rline 70cc

Annonce