{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
188 visninger | Oprettet:

Andreas J
Andreas J
Følgere: 6 Emner: 6 Svar: 8

Benzin og kaburator {{forumTopicSubject}}

Hejsa jeg har lige puttet 70cc dr og 19 mm kabu og har gg på og der er dyse 88 i nu men den skratter ret meget selv med halv gas men med næsten fuld gas køre den godt har et temu filter på har bestilt polini filter men lige nu sluger den unormalt meget benzin har tjekket om den er utæt man ka intet dufte eller se havde dyse 92 i før der slugede den også umenneskeligt meget har ik rørt andet på kabu ved i hva man ka gøre som jeg sagde før den skratter ogs med halv gas

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin og kaburator
  • #1   12. nov 1: brug nu bare standard kasse på de skide maskiner.

2: regner du med at den er økonomisk at køre på når du køre med en større cylinder på 2 takts?

3: hvordan skratter? 4 takter den eller hoster den som om den ikke får nok eller hvad sker der? 4 takter den så skal du længere ned, hoster den så skal du højere dyse i.

håber det hjælper lidt.

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    jan 2024

#2   12. nov Nu ka jeg jo godt lide den larmer det ikke sikkert du ka men nej regner sgu ik med den er økonomisk god ven men min ven har samme setup hans ka køre merkant længere på literen end min så der må være noget galt og den hakker bare så tager den først ordenligt fat og køre godt med næsten fuld gas det ka være mange ting tror muligvis den skal ned i dyse 86 måske ved det ik må prøve imorgen havde dyse 92 i starten der skrattede den også nu er der 88 i det hjalp en smule ikke meget

• #3   12. nov 1: jeg kan også godt lide en larmende knallert, men vi bor i DK hvor politiet vender rundt sekundet du larmer (så det hjælper på civiliteten) og så er det bådet vådt og fugtigt, original kassen giver også bedst performance på det fleste cyllindere som er under hyper-racing klassen.

2: Det du siger er at den får nok luft og omdrejninger og så river den fat. Det er så nok en for høj dyse der. og prøv at indstil på nålen (takken op mindre benz ved 1/3 gas, laver mere ved 1/3 gas)

3: økonomien kan vejere for maskine til maskine. altså min kammerats maskine køre laver omdrejninger og 5kmt langsomere end mig og formår stadig at sluge sin 7L tank tør før mig pr. km kørt. hans er på 50cc og bare tun udstødning

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    jan 2024

#4   12. nov Ja det også rigtigt nu bor jeg hvor kraverne vender så der sgu ik meget politi derude men forstår 100 procent men ja den får masser af luft men så du siger på nålen skal jeg sætte den en tak op så prøver jeg det og prøver med dyse 86 men det filter jeg har bestilt har et plastic beslag udenom så mindre luft der er dog huller i så der ka komme luft igennem men syntes bare det underligt fordi ka maks køre 5-10 km pr l og burde man ik ku køre 20-25km pr l? Syntes jeg bare jeg har hørt

• #5   13. nov 5-10km på literen er det man har set på maskiner som er oppe i 100cc klassen så der er virkeligt nået der må være skruet skævt
    Jeg får selv cirka 15km på literen

• Andreas J
    Andreas J Tilmeldt:
    jan 2024

#6   13. nov Ja præcis ved sgu ik hva fanden det ku være tænker hvis den var utæt ku jeg lugte benzin en ka sgu ik lugte noget eller se noget

• #7   16. nov Er der monteret en choker i karburatoren?
    I hvilken position sidfer nålen?
    Hvor mange omgsnge ude er blandingsskruen?

Kommentér på:
Benzin og kaburator

Annonce