{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
199 visninger | Oprettet:

Keeway
Keeway
Følgere: 29 Emner: 7 Svar: 36

Std membran på 70cc {{forumTopicSubject}}

Hej derude

Jeg står og tænker, kan jeg beholde min std membran i og sidde en stage6 streetrace 70cc og måske en 19mm polini karburator, uden at skifte membranen?

Fordi membranen er helt ny og det er mega svært at skifte på min scooter.

Så kan jeg smække en streetrace 70cc på og en 19mm karburator, uden at skifte membran? Og hvad sker der hvis jeg køre med std membran?

Jeg tror ikke at jeg kan beholde min std 14mm karburator på... hvis jeg sidder en 70cc på. Har også en stage6 pro replica mk2 som jeg vil også sidde på.

Håber i kan hjælpe smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Std membran på 70cc
  • #1   28. sep Du kan sagtens bruge std membran

• #2   29. sep Du ville godt kunne bruge din standart membran , dog må jeg indrømme at det faktisk har sine meget fine fordele hvis den skiftes ud ,Hvis din membran er med Metal plader, så ville jeg unden tvivl skifte dem , selv om det svært som du siger på din model , Fordi hvis dit street Race cylinder kit River metal pladerne i stykker også de knækker og suges ind i cylinder gangen ?? Jammen, så er dit cylinder også færdiig , og den anden fordel er så også at du vil opleve at din motor har mere overskud i optrækket hvis din standarte membran er skiftes ud til en Bedre model ..

Men men men … Hvis ikke det penge til en anden membran , og så du ved at pladerne på den standarte membran som du bruger i motoren pt , er ud af metal , så bid i det sure æble og få dem skiftet ud med nogen Fiber eller Carbon plader , fordi hvis de knækker så det meget stor chance for at du kan køre videre igen på samme cylinder kit ..

Kommentér på:
Std membran på 70cc

Annonce