{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stalker hakker
  • #1   15. sep Vi ka sku ik se den. eventuelt, lav en YT video og skjul den. så post linket i kommentar sporet. så kan vi godt høre den smiley

• #3   15. sep Hmmm. er der ændret i kaburator? Dyse, luftfilter? muligtvis en død pakning?. Det kan sku være forskellige ting. men ville ligge mit skud i kaburator afdelingen

• #4   15. sep dsv er det ikke karbuen da jeg har skiften den og skiftet dyse op og ned fra 104 til 84.

• #5   16. sep Blander du selv olie i benzinen?
    Hvilken olie bruger du?

• #6   16. sep Ja det gør jeg. Det hved jeg ikke da det er en jeg laver for en, jeg kender.

Jeg kan godt lige prøve at udskifte benzinen

• #7   17. sep Har du fjernet oliepumpen eller koblet den fra, ved at fjerne remmen?

• #8   18. sep Jep. Benzinen fejlede ikke noget

• #9   19. sep Hvordan blander du olien i benzinen?
    Præcist, hvilken olie bruger du?
    Hvor gammelt er benzinen?
    Er det E10 eller E5 benzin?

• #10   19. sep Jeg ryster scooteren. Castrol 2t Racing Fuldsyntetisk. Nyt benzin. E10.

• #11   19. sep Så du hælder 5 liter benzin i tanken og 1 deceliter olie i tanken og ryster?
    Eller hælder du en sjat i og så er det bare det?

Castrol Racing er det værste lort jeg nogensinde har kørt på, på en 2 takter.
    Jeg oplevede konstant at motoren mudrede ved lav gas og når jeg skiftede fra lav gas til fuld gas ved lave omdrejninger, når pludrede den hvert 5 sekund, indtil at den kom så langt op i omdrejninger at cylindervæggen helt sikkert har været godt varm.
    Det var på en Honda NSR125 og på en Yamaha TDR125 og på flere andre scootere.
    Jeg er totalt stoppet med at købe den olie til 2 takter.
    Dog så holder jeg fast Castrol Edge 5W30 olie til mine biler med VW motor.

Du bør også stoppe med t køre på E10.
    Det indeholder 10 % alkohol. De kalder det "Bio Ethanol", men det er et lorteprodukt som stammer fra franske, spanske og italienske vin, som ikke kan sælges.
    Salget af vin i EU er faldet 80-90% siden 70 erne.
    Men de får jo stadig tilskud, de skide bønder.
    Så hvad skal de dog gøre med alt det vin de ikke kan komme af med.
    Tjooo, det er brændstofproducenter tvunget til at købe noget af.
    For 20 år siden, der blev det skibbet til Brasilien, som så lavede det til "benzin".

Skift olien til Racing olien fra Shell eller Agip.

Og skift benzinen til E5.
    Og stop med at hælde det direkte ned i tanken.
    Brug en 5 liters dunk eller 10 liters dunk og bland olien med et decilitermål.

Når dit brændstof er forkert eller er noget lort, så bliver din forbrænding også noget lort.

Hvis du tænker at jeg sidder og lukker lort ud, så gå på youtube og find alt du kan om E5 og E10 brændstof, om hvor shitty elendigt det hele er og overvej så om ikke du skal køre på 100 oktan.
    Og se om du kan finde info om hvad der sker med EU vin der ikke kan sælges.
    EU er skide korrupt. Derfor skal vi have dårligt brændstof, som ødeægge motorerne.

MotoCR startede ud med at skrive at man ikke måtte bruge E10 på deres køretøjer.
    Så fik de mundkurv på af EU, for alle motorer SKULLE kunne køre på det.
    Så nu anbefaler de blot E5...... smiley

• #12   7. okt Det virkede det svære heller ikke. Mit svinghjul er flækket lidt er det normalt og vis ikke kan det så godt gøre så at den har de her tændings problemer som den har

profilbillede
  • #13   8. okt Det er næppe derfor.
    Jeg har kørt med et svinghjul der der havde magneter der var nækket af og hvor magneterne sad løst på.
    Med 17.000 rpm....
    Det virkede helt fint, indtil magnet rev sig helt løs i et lyskryds og knækkede statoren. Midt inde ved Hovedbanegården i København.

Du skal være opmærksom på følgende ting.
    Blå/hvid gnist. Den må ikke være orange/hvid.
    En kompression over 8 bar. Kompressionstester kan købes for 169 kr hos Biltema.
    Simmeringene i begge sider skal være tætte.
    Membranen skal være tæt.
    Bundpakning, toppakning og membranpakning skal være tæt.
    Den skal have rigeligt med benzin når den skal startes kold.

Hvis den hakker under kørsel ved fuld gas, så kan det være olien der er forkert eller der er for meget af den.
    Motoren kan være utæt.
    Staterne kan være slidt/skadet.
    Løs forbindelse til CDI/tændspole. Hiper motorene kører med CDI der har indbygget tændspole.

Kommentér på:
Stalker hakker

Annonce