Jog r dør hved bundgas {{forumTopicSubject}}
Hej sg er der nogle der har nogle ide’r til hvorfor at når jeg køre, så kan jeg kun give bundgas i 5-10 sekunder og så dør den bare. Den køre ikke med for lille dyse da jeg har været hele svineriet igennem fra 99 til 114 og hved 106 og op til 114 hakkede og spruttede den bare og kunne ikke kom op i omdrejninger men den døde heller ikke der da den ikke kom op i omdrejninger. Hved 104 og under døde den bare efter at jeg havde givet bundgas i 5 - 10 sekunder. Så det er som om at hved 104 for den alt for lidt Benzin og hved 106 for den alt for meget. Den orginale benzin hane er defekt så det vælter bare ud med benzin fra benzin slangen. Men jeg hved ikke om det kunne være det som var problemet
okt 2006
Følger: 89 Følgere: 86 Scootere: 3 Emner: 112 Svar: 2.249
2. kiggede du på dit tændrør i mellem dysse skift?
tændrøret skal meget gerne være nøddebrunt.
3. Løber der benzin ud af karburatoren?
Evt kunne den ødelagte benzin hane betyde at den får for meget benzin.
Mit bud:
Alt efter opsætning, skift din benzin hane, kontroler farven på dit tændrør ( hvis sort er det for fed blanding, hvis hvid/lys får den for lidt).
Start evt på dysse 106 og se på tændrøret efter du har kørt.
Efterspænd din cylle, sikre at den ikke suger falsk luft fx ved toppakning/bundpakning, indsugning.
maj 2023
Følger: 5 Følgere: 499 Scootere: 2 Emner: 120 Svar: 382
Jeg har lige fået købt mig en benzinhane så nu må jeg prøve imorgen.
Jeg kunne bare ikke forstille mig at det var falsk luft da den ikke opføre sig som om at den for få lidt benzin/at dysen er for lille. Den står nemlig ikke i voldsomt høj tomgang og den falder rimlig hurtigt i omdrejninger ned til tomgang, så jeg tænker ikke at det er det, jeg har os kigget membran og cylle
maj 2023
okt 2006
Følger: 89 Følgere: 86 Scootere: 3 Emner: 112 Svar: 2.249
Har du undersøgt din stelforbindelse til din tændspole?
maj 2023
Jog r dør hved bundgas