{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
190 visninger | Oprettet:

Honda Melody Deluxe {{forumTopicSubject}}

Hej ??
Jeg er ny herinde og skriver fordi jeg har et problem jeg håber nogen kan og vil hjælpe mig med ??
Sagen er den at jeg har købt den fineste Honda Melody deluxe som jeg ønsker at omlakere og gøre rigtig fin (mere damet uden den er lyserød), dette vil jeg selv gøre og har styr på hele processen da jeg har prøvet det før med flere kammeraters knallerter. Nu vil jeg så have et projekt til og for mig selv.

Jeg vil bare gerne have den til at køre som ønsket før jeg slår igang (60-70 km/t ????)
Jeg har en der kan hjælpe mig med at montere og de ting jeg ikke selv har kompetencer til, men der skal gerne være uden at fræse og omjustere diverse ting.

Nogen der har gode råd til hvad cylinder, udstødning osv jeg skal købe så det er lige til (bolt on) ?
Eller andre tips?
Jeg er selv lidt lost og ønsker at finde frem til løsningen selv eller hvert fald undersøge det selv (herinde inkl.)

Jeg har altid kørt knallert og elsket alt ved det, men har nu fået en helt ny passion for at renovere og lave ved dem ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda Melody Deluxe
  • #1   18. aug Den er ikke rigtig bygget til at køre så hurtigt.
    I hvert fald ikke med den originale udstødning.

Husk nu at det er en gammel motor, så det er nok ikke super smart at presse krumtappen for hårdt. Hvad nu hvis den brækker sig? Hvad gør du så? Kan du skaffe en ny krumtap?

Du bør opbygge motoren så den står som Japansk Standard. Altså som da den rullede ud fra fabrikken, før de danske begrænsninger. Mere bør du nok ikke gøre ved den.

Hvis den står pænt i lakken, så lad den være eller få den malet om af en professionel. Du kan aldrig nogensinde få det så pænt som de kan.

Hvis alt virker på den og den ellers står pænt, så vil den være mange penge værd, i den originale røde farve. Bare ikke hvis du selv har malet den, med spraydåser.

Kommentér på:
Honda Melody Deluxe

Annonce