{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
216 visninger | Oprettet:

Motor? - Honda deluxe? {{forumTopicSubject}}

hey jeg har fået skilt min Honda Melody Deluxe ad og fået afmonteret motor. Jeg mangler ny cylinder og topstykke til den men synes motoren minder en del om en scooter motor men er der nogen som kender til denne motor ? er det muligt at smide en cylinder fra anden scooter på evt.?

Vh daniel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor? - Honda deluxe?
  • #1   30. maj 2005 billeder kan ses under min melody knallert!

• #2   30. maj 2005 Tror du ikke, at motoren er den samme som på en almindelig Melody??? Til en Melody kan man desværre ikke få nye cylindere længere men du kan godt få stempler op til 42,5mm. Men på en Melody kan man efter sigende sætte en Honda Vision cylinder på. Jeg har dog ikke prøvet det så kan hverken af- eller bekræfte dette rygte. Har selv en 43 mm cylinder liggende men kan desværre ikke finde et stempel til den. Men jeg følger lige med i din tråd.

Klas

• #3   30. maj 2005 hmm det er ikke den samme motor for der er bl.a. elstarter på denne. ligeledes ser skjold og kaburator helt anderledes ud på denne Deluxe motor eller hvad der er for én. Det ville være fedt hvis der var nogen som kunne genkende denn motor måske fra en anden scooter

Kommentér på:
Motor? - Honda deluxe?

Annonce