{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
159 visninger | Oprettet:

opsætning af jog as {{forumTopicSubject}}

Jeg går med tanken om at købe en AS, men jeg ved ikke så meget om opsætning og alt det der endnu. Jeg vil gerne have, at den kan køre omkring 80-90 km/t, og den må gerne være lidt hidsig, men ikke så meget, at man vælter bare af at give lidt gas. Jeg vil helst bruge så lidt penge som muligt, men er åben for gode forslag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  opsætning af jog as
  • #1   11. aug Selv om du sætter de mindste Racing kits på en Jog AS vil jeg næsten tro du oplever det her at de stejler lige fra det minut man rør gassen plus den vil gå de her små 90/100kmt … Så helt helt ærlig så havde jeg hvis det var mig der var dig , så ville jeg nøjes med et meget godt sports setup , som sagtens ville kunne få din Jog op i de her 90kmt Selv om det ikke lyder meget , så tag ikke fejl , det rigtig meget på en Jog AS med 10” fælge … så det også lidt farlig med den fart når det ingen Skive bremser er på den model Jog . Men selv om det Sports kit du sætter på en Jog as så vil den faktisk være pæn vild i optræk fordi joggen generelt ikke vejer noget som helst ….

Så havde jeg været dig , ville jeg være den som gik efter et fuld sports opsætning , det betyder også du kan køre på den hver dag uden det bliver slidt op efter kort tid ….

• #2   12. aug Jeg er helt enig med BP - Jeg har selv, og har haft en helt del jog as og fs - Og med den rette indstilling m.m. kan du sagtens få den til at gå 90 km/t med et komplet sports tun - Og der skal ikke meget til at få en jog på baghjul. Og som BP skriver, får du en motor der kan holde ekstrem godt, ved ikke at tune den så voldsom - Jo mere tryk der er på motoren, jo mere vedligehold kræver det.

Kommentér på:
opsætning af jog as

Annonce