{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
168 visninger | Oprettet:

rem vender sig {{forumTopicSubject}}

jeg plejer at være den der hjælper her inde men står og hjælper en af drengene her ude vi har lige tunet hans Oliver med noget atena sport en 19 mm cp og en c10 men efter 50 km vender remmen sig smadre variator og smelter ruller jeg har aldrig haft det problem før alt var i orden og spændt selfølgelig hvad er jeres ideer min tanke er at ruller var for lette da det var 5 gram mener han sagde og en 30 kg tryk fjeder mener jeg

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rem vender sig
  • #1   2. aug Jeg tænker enten remmen har været for lang, eller måske forkert vinkel/højde/bredde. Måske er den gået på noget og er blevet drejet om

• #2   2. aug den er købt ved speedline som en som skulle passe på og ville mene den vaar stram nok

• #3   2. aug Kan også være fordi varioen og bagerste remskiver ikke kører lige overfor hinanden.

At speedline siger remmen passer betyder mindre end en tyv der siger hov den glemte jeg vist at betale for.
    De sælger alt andet end en 738mm rem til pho og påstår 745 er originalt. De er ikke til at stole på.
    Men hvis den har været for stram ka den ha at sig mellem bagerste remskiver fordi den blev trukket for langt ned, islr hvis den også er lidt for bred, og hvis man så lukker for gassen ka den flippe.

• #4   3. aug ja vi er enige om speedline er blevet noget lort de sidste 10 år siden jeg sidst handlet der ...

• #5   3. aug Til #4 kommentar.

JA SPEEDLINE SUTTER. De har god nok kundeservice og valg af dele, men de har ikke nogen orden i hvad de sælger og hvad de sælger til, nogen gange er udvalget også ukorrekt da de ikk tester eller sørge for at blive informeret fra producendens side, om hvad produktet passer til. De er heller ikke informerende i deres beskrivelser og sælger også tit de forkerte produkter til de forkerte maskiner.
    De er gode nok til vis man skal have ting hurtigt, men når det kommer til at handle stort. så vælger jeg til vær en tid Maxiscoot eller ScooterAttack

• #6   3. aug Men som L siger, vis at kileremmen er ukorrekt i vinkel/højde/bredde, kan den nok havde gledet mellem remskiveren og blevet skubbet på en måde så den har vendt sig om, det kunne være vinklen var forkert? men vis ikke jeg tager fejl så hedder standard remmen (788 x 17 x 28 mm)

• #7   3. aug oki tak

Kommentér på:
rem vender sig

Annonce