{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
226 visninger | Oprettet:

Kompression {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en hot 50 som har fået ny krumtap lejer pakninger og hele lortet og så har jeg købt et 70cc stempel fra KGI til 200kr som skulle passe til diverse 70cc støbejern cylindere, jeg havde så et dr 70cc som jeg smed på men med et topstykke fra et Polini 50cc sport da jeg ikke havde topstykket til 70cc
Så da jeg prøvede at starte den gad den ikke at holde i tomgang og havde svært ved at holde sig tændt selvom man legede med gassen
Så fik jeg så ordenligt gang i den og gav den lidt mere gas for at se om den ville køre men det gjorde den så ikke
Så havde den været i gang 10 sekunder Men så sagde den et ordentligt smæld hvor der kom nogle raslelyde inde fra motoren og der kom røg oppe fra cylindret og den havde dryppet noget sort stads da den stod på sidestøttebenet inden den startede
Nu er der ingen kompression på den
Nogen der ved hvad der kunne været galt? Det skal noteres at der kom nye standard pakninger ved cylindret med både toppakning og gummi pakning i topstykket
På forhånd tak??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kompression
  • #1   24. jul Åben og kig,
    Et bud ville være, at den har ædt en låsering.

• #2   24. jul Bundpakning var revnet da jeg skilte det ad men stempelringe cylinder låseringe har det godt, kan det være der for den slog en stor skid og der kom røg op at Moteren?
    Og har i nogen ide om hvorfor den ikke kørte fremad da jeg gav gas?
    På forhånd tak??

profilbillede
  • #3   25. jul Bund pakning, har intet med kompression at gøre.
    Men det er en klar fejl, så det skal fikses, det kan sagtens være skyld i at den har suget falsk luft og dermed gået dårligt. smiley

• #4   25. jul Fandt ud af jeg havde vendt pakningen forkert så den dækkede for en skyllekanal på cylindret så nå har den fået en ny pakning der sidder rigtig men når jeg prøver at starte den gider den ikke at holde sig i gang overhovedet og ryger op fra cylindret af
    Hva kunne det jeg er desperat da jeg godt vil nå at køre i sommerferien
    Sender en 50’ til ham der finder problemet

Kommentér på:
Kompression

Annonce