{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
165 visninger | Oprettet:

70cc og hverdagskørsel {{forumTopicSubject}}

Hey sg
Har 20km i skole hver vej kan det betale sig at køre med denne her opsætning eller ska jeg ændre noget vil gerne gå efter at kunne køre tuned og langt literen
Airsal 70
24mm
Polini High speed
Doppler krumtap
Kobling ukendt
yasuni r

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  70cc og hverdagskørsel
  • #1   16. jun Skift til 4 takt og sæt 125ccm motor på.
    Eller hvis det stadig skal være den originale motor, så kan du få 80 ccm.

Så trækker den stadig godt og den vil larme markant mindre og køre over dobbelt så langt på en liter benzin.

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #2   16. jun jeg ville skifte til de racing og en 21 eller 19 mm karburator cylinder holder længere og den vil køre en del længere på literen

men som #1 siger 4 takt hvis du skal køre økonomisk

• #3   16. jun Jeg ville sætte en lovlig lignende udstødning på. Yder lidt mindre, men bruger også en del mindre benzin og larmer en del mindre.

Til skoletun plejer folk at køre med std eller max 17,5mm karb, std luftfilterkasse med sports indlæg, std lignende udstødning, 70 sport og så lidt vario indstilling.

Har selv kørt meget med det setup og synes det kører godt til transport kørsel. Lav støj. Lav benzinforbrug. Fint optræk til at følge med trafikken, fin nok topfart, billigt, og nemt at indstille.

• #4   16. jun Men med denne her opsætning kan jeg så skifte til 21 mm og den stadig ville køre godt ?

• #5   16. jun Ja....Du ka også skifte til 17,5mm
    Men definér lige "køre godt" smiley

• #6   19. jun 17,5mm vil være der rigtige valg.

Den vil køre udmærket med en 17,5mm på.

• #7   19. jun Uanset hvad du gør ved den motor, så koster det dig cirka 1 kr per km du kører på den....!
    Det eneste rigtige, er alt at skifte til en 4 takt scooter og så sætte størst mulige cylinder/topstykke på.
    Så er du nede under 50 øre per km du kører.

Kommentér på:
70cc og hverdagskørsel

Annonce