165 visninger
|
Oprettet:
70cc og hverdagskørsel {{forumTopicSubject}}
Hey sg
Har 20km i skole hver vej kan det betale sig at køre med denne her opsætning eller ska jeg ændre noget vil gerne gå efter at kunne køre tuned og langt literen
Airsal 70
24mm
Polini High speed
Doppler krumtap
Kobling ukendt
yasuni r
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Eller hvis det stadig skal være den originale motor, så kan du få 80 ccm.
Så trækker den stadig godt og den vil larme markant mindre og køre over dobbelt så langt på en liter benzin.
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
men som #1 siger 4 takt hvis du skal køre økonomisk
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Til skoletun plejer folk at køre med std eller max 17,5mm karb, std luftfilterkasse med sports indlæg, std lignende udstødning, 70 sport og så lidt vario indstilling.
Har selv kørt meget med det setup og synes det kører godt til transport kørsel. Lav støj. Lav benzinforbrug. Fint optræk til at følge med trafikken, fin nok topfart, billigt, og nemt at indstille.
jul 2024
Følger: 11 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 6
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Men definér lige "køre godt"
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Den vil køre udmærket med en 17,5mm på.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Det eneste rigtige, er alt at skifte til en 4 takt scooter og så sætte størst mulige cylinder/topstykke på.
Så er du nede under 50 øre per km du kører.
70cc og hverdagskørsel